loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 824 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

سامسونگ یکی از بهترین تولید کننده لوازم الترونیکی است.ویک نوع گوشی محبوب به نام گالکسی دارد.

شرکت مینیاتور نرم افزاری را برای آخرین قیمت این گوشی های محبوب آماده کرده است.

این نرم افزار هر هفته آپدیت و بروز رسانی طبغ قیمت ها  گوشی های جدید در ورژن های جدید تر.

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 861 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

 BurnAware Professional نرم افزاری قدرتمند در جهت رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های CD ،DVD ،Blu-ray می باشد. این نرم افزار دارای ابزار رایت که به شما در کپی سی دی و دی وی دی های عکس های دیجیتال، اسناد، بازی، فیلم و موسیقی به راحتی کمک می کند. همچنین با BurnAware شما می توانید به تدوین و رایت دیسک های بوت و ISO بپردازید. BurnAware Express ایده آل برای کاربرانی که با رایت دیسک، نیازهای اساسی به عنوان پشتیبان، ایجاد اطلاعات، صوتی، دیسک های ویدیویی و تصاویر را برطرف می نمایند. این نرم افزار با استفاده آسان شما را قادر به ذخیره فایل های خود درون دیسک می کند.


سید ابراهیم لطیفی بازدید : 604 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)
PotPlayer یکی از جامع ترین و کاملترین نرم افزار های پخش کننده (پلیر) فایل های ویدیویی و صوتی می باشد. PotPlayer مانند نرم افزار پرطرفدار KM Player از طیف وسیعی از فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی کرده و دارای ویژگی هایی از قبیل پخش فیلم های دارای زیرنویس، پشتیبانی از دستگاه های مختلف مانند تلویزیون های آنالوگ و دیجیتال و وب کم، سازگاری کامل با اینترنت جهت پخش ویدیوهای آنلاین، اجرای VCD ها و DVD ها با بهترین کیفیت ممکن، پخش روانتر فیلم های HD‌ و Blu-ray با کیفیت بالا و ... را نام برد. می توان گفت PotPlayer نسخه بهبود یافته و سریعتر KMP با امکاناتی اضافه تر می باشد.
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 580 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)
تلویزیون ها و فیلم های دارای کیفیت استاندارد یا SD (مخفف Standard Definition)، معمولا 480p نیز نامیده می شوند. بدان معنی که از بالا تا پایین آنها 480 ردیف پیکسل وجود دارد. واژه HD مخفف عبارت High Definition (کیفیت بالا) است. این اصطلاح اغلب برای توصیف تلویزیون ها و فیلم هایی استفاده می شود که در مقایسه با نمونه های استاندارد کیفیت بالاتری دارند. فیلم های HD از بالا تا پایین معمولا از 720 تا 1080 ردیف پیکسل تشکیل شده اند. لذا 720p/1080p نیز نامیده می شوند. اگر شما نیز دوست دارید فایل های ویدئویی خود را با کیفیت عالی و خوب HD، تماشا کنید می توانید از نرم افزار ConvertXtoHD استفاده کنید.
ConvertXtoHD نرم افزار قدرتمند و کاربردی از شرکت نرم افزاری مشهور VSO Software است که همان طور که از اسم آن مشخص است برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت HD و رایت آن ها بر روی دیسک های بلو-ری و  دی وی دی، ساخته شده است.این نرم افزار از اکثر فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است. همچنین این نرم افزار در هنگام تبدیل فایل های ویدئویی کلیه تنظیمات مربوط به خروجی فایل ویدئویی، صدا، زیرنویس و ویرایش منوی موجود در دیسک به صورت سفارشی، در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این نرم افزار از زبان های مختلف بسیاری نیز پشتیبانی می کند. ConvertXtoHD دارای قابلیت تبدیل و رایت گروهی فیلم ها نیز می باشد.
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 552 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (5)

یکی از قطعاتی که در سرعت رایانه شما سهمیه بسزایی دارد هارد دیسک شما میباشد که تمامی اطلاعات شما در آن ذخیره شده و تمامی نرم افزارهایی که شما اجرا میکنید اطلاعات آن از هارد دیسک خوانده میشود و پس از پردازش دوباره بر روی هارد دیسک ذخیره میشود که هر چقدر سرعت هارد دیسک شما بالاتر باشد سیستم شما کارایی بیشتری دارد. در هنگام خریداری هارد دیسک به پارتیشن بندی های مختلفی تقسیم شده که هر قسمت ویژه ی اطلاعات خاصی میباشد. معمولا هرگاه برنامه ای نصب میکنید یا فایلی را حذف می کنید. Defrag یعنی یکپارچه سازی هارد.هدف ازدیفرگ کردن رایانه سازمان دهی فضاهای اشغال شده است.هرتغییری که شما روی هارد خود اعمال می کنید (برنامه می ریزید- برنامه پاک می کنید و…) باعث اختلافی میان طبقات مختلف هارد شده وهمین طور باعث کاهش سرعت رایانه می گردد. DefragExpress نرم افزار بزرگ و قدرتمندی است که به شما امکان Defrag هارد دیسکتان را با سرعت و بازدهی بالا می دهد .این نرم افزار چون از قدرت و سرعت بالایی در هنگام دیفراگ کردن سیستم شما ندارد شما میتوانید از نرم افزارهای کمکی در این رابطه استفاده نمایید. پس شما میتوانید برای افزایش سرعت رایانه خود حداقل در ماه یک دفعه این عمل را انجام دهید شما میتوانید در مواقع بیکاری سیستم،هنگام شروع شدن ویندوز و یا خاموش کردن رایانه بصورت اتوماتیک برای اجرای نرم افزار آن را تنظیم کنید.

 

DefragExpress v1.46 نرم افزار یکپارچه سازی فضای هارد دیسک DefragExpress v1.46

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 589 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است. این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان از این نرم افزار را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود. از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و … . این نرم افزار محصولی از شرکت Ableton می باشد.

 

Ableton Live Suite 9.1.3 نرم افزار ساخت حرفه ای آهنگ Ableton Live Suite 9.1.3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 572 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد.

 

Nitro PDF Professional 9.5.2.29 نرم افزار ساخت و تبدیل فایل پی دی اف Nitro PDF Professional 9.5.2.29

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 749 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. Hard Drive Inspector با استفاده از امکان S.M.A.R.T در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما خواهد گفت که خوب کار می کند یا خیر و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعاتتان از بین نرود. از ویژگی های خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. همچنین این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.

 

Hard Drive Inspector 4.28 Build 215 نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسک Hard Drive Inspector 4.28 Build 215

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 427 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

ه کسی بوده که تاحالا رویای استخری پر از ژله را ندیده باشد و در آن شنا نکرده باشد؟ در برخی از ما این رویا هیچ موقع نمرده است. برخی از ما هنوز هم رویا داریم که چی می شد همه ی خیابان ها از ژله بودند؟ و یا قاره ها؟ جهان!!!؟ بازی زمین ژله ای است روایت دنیایی را دارد که از ژله ساخته شده و تنها هدف آن سرگرمی شما می باشد. دیگر به دیوارهای سنگین و سخت خداحافظی بگویید و رویای خود را در دنیایی به دور از قوانین نیوتون فرض کنید! دنیای شما آماده است به سمت آن بشتابید.

The Floor is Jelly PC-ALiAS

 

The Floor is Jelly pc cover دانلود بازی The Floor is Jelly برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 422 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی استبرید یک بازی در سبک Shoot'em Up می باشد که از زوایای دوربینی پویا و متحرک بهره می برد که در حین بازی زوم شده و جابجا نیز می شوند به طوری که در مواقع اکشن های شدید بازی از دوربین بالای سر به دوربین نزدیک شخصیت بازی به طور ۳بعدی حرکت می کند و سپس به مکان اولیه خود باز می گردد بدون اینکه شما لحظه ای از بازی را از دست داده باشید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Roy درگیر داستان های تخیلی درباره ی یک راز می شود که این راز تمامی بیگانگان فضایی که نامشان Filune هست را تهدید می کند. در کنار وی، دختری با نام Fiona وجود دارد که توسط انسان ها ساخته شده تا بتواند به عنوان کمکی برای سیستم سلاحی مورد نظر به کار گرفته شود. Roy باید با دشمنان خود بجنگد تا بتواند حقیقت پنهان در گمشدن خواهرش Fiona را پیدا کند.

Astebreed PC-POSTMORTEM

 

Astebreed pc cover دانلود بازی Astebreed برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 865 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی قرار است ۵ پرده داشته باشد و نخستین پرده از بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازی در ژانر اشاره و کلیک است اما اصلا دنبال معماهای کلاسیک و پازل های پیچیده نباشید. بازی بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است که با کلیک کردن روایت می شود. بازی خیلی خیلی خاص و فقط شبیه خودش است. Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی جادویی رئالیست در مورد یک بزرگراه مخفی در غارهای تحت نفوذ Kentucky، و مردمی مرموز که در این مسیر سفر میکنند. در این بازی داستان در یک توبان رازآلود در غارهای beneath روایت میشود که مسافرین مرموزی از آنجا سفر میکنند. بازی دارای گرافیک هنری و فضاسازی بسیار زیباست و معماهای متنوعی در طول بازی قرار گرفته که کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

Kentucky Route Zero Act III PC-POSTMORTEM

 

Kentucky Route Zero pc cover دانلود بازی Kentucky Route Zero Act III برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 380 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

Extreme Roads USA یک بازی شبیه ساز حمل و نقل است که برای سیستم عامل های ویندوز طراحی و ساخته شده است. این بازی به صورتی بسیار عالی طراحی شده است که به خوبی یک تریلرحمل و نقل را شبیه سازی کرده است که همین طراحی عالی باعث می شود شما ساعت ها مشغول این بازی جذاب شوید. از ویژگی های این بازی می توان به مناطق مختلف و متنوع، آب و هوای مخلف آفتابی، بارانی، برفی و . . . اشاره نمود. در ابتدا بازی کامیون خود را انتخاب کرده و به جاده میزنید و ماموریت های پیش روی خود را یکی پس از دیگری با موفقعیت به پایان میرسانید.

Extreme Roads USA PC-CODEX

 

Extreme Roads USA pc cover دانلود بازی Extreme Roads USA برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 405 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

شما در بازی SheepOrama – PREMIUM Edition که یک بازی پازلی و اعتیادآور است باید قهرمانانه از مزرعه و گوسفندان خود محافظت کنید ! این بازی باید با رسم یک خط مرزی ، گرگ ها را از گوسفندان جدا کنید تا نتوانند به آنها آسیب بزنند . ویژگی های این بازی گرافیک اچ دی ، دارای ۲۲۵ مرحله ی جالب و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

SheepOrama %96 PREMIUM Edition 1.0 بازی SheepOrama – PREMIUM Edition 1.0 – آیفون و آیپد و آیپاد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 290 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی MacGyver Deadly Descent از این قرار می باشد که یک ویروس خطرناک و آزمایشگاهی مک گیور دانشمند باهوش و توانا را در آزمایشگاهی زندانی کرده است. و او باید با عبور از مراحل پیچیده و سخت از آزمایشگاه خارج شود و جان خود را نجات دهد. در بازی MacGyver Deadly Descent اکشن و ماجراجویی شما باید به دانشمند و شخصیت برجسته کمک کنید تا از دست مرگ رهایی پیدا کند. دشمن مرگبار در تاریکی منتظر کشتن شما است! گرافیک سه بعدی، ارائه رمز و راز های مختلف برای حل پازل، وجود شرایط مختلف از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.این بازی بر روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

MacGyver Deadly Descent بازی فرار از مرگ MacGyver Deadly Descent v1.11 – اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 243 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Instagram v5.3.0 اشتراک گذاری تصاویر Instagram 6.0.1 – اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 375 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

h یک برنامه حسابداری جامع رایگان برای گوشیهای آندرویدی میباشد. شما با این برنامه میتوانید بر روی تمام هزینه ها و در آمدهای خود مدیریت داشته باشید. این نرم افزار میتوانید به بهترین وجه موارد حسابداری شما را مدیریت کند. قابلیت های گسترده ای در این نرم افزار وجود دارد که بی شک تمام آنها به شما کمک میکند تا حساب و کتاب شما به بهترین وجه مدیریت شود.شما به وسیله این نرم افزار به راحتی می توانید حساب کتاب خود را بدون هیچ دردسری انجام دهید. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Parmis Hamrah نرم افزار حسابداری Parmis Hamrah v1.2.1 – اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 272 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

WhatsApp Messenger v2.11.248 نرم افزار مسنجر WhatsApp Messenger 2.11.255 – اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 304 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

امروزه بیش از میلیون ها کاربر از این نرم افزار برای ارتباط با دوستان خود در سراسر جهان استفاده می کنند، بوسیله نرم افزار توییتر می توانید دوستان خود را برروی توئیتر دنبال کنید و از امکانات تویئتر به راحتی استفاده کنید و به نوعی توئیتر را با تمام قابلیت هایش در دستان خود بگیرید! از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن پوسته های مختلف برای زیباسازی، داشتن ویجت اختصاصی، قابلیت بریدن عکسها اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Twitter v5.12.0 نرم افزار توییتر Twitter v5.12.0 – اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 390 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است. آخرین نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ در تاریخ ۱۳ خرداد منتشر شده است. در این نسخه آخرین آپدیت های امنیتی اضافه گردید و همینطور مشکلات نسخه های قبل برطرف گردیده است.

 

| آپدیت June 2014 |

 

Win.7.Ultimate.Cover دانلود آخرين نسخه ويندوز 7 64 بيتي Windows 7 Ultimate x64 03.06.2014

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 399 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

Murdered Soul Suspect عنوان یک عنوان جدید در سال ۲۰۱۴ می باشد که بازیکنان را به دنیایی رمز آلود می برد و پلیرها می بایست معماهای شخصی بازی را حل نمایند . داستان بازی اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند.

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

 

Murdered Soul Suspect PC دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 399 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

Q.U.B.E از گروه بازی های جذاب و معماگونه ای است که در محیطی منحصر به فرد و انتزاعی به وقوع می پیوندد. تمام ساختار محیط از مکعب های سفید رنگ تشکیل شده است و در این میان بعضاً مکعب های رنگی دیگری نیز وجود دارند که بازیکن با در اختیار داشتن دستکش هایی که با یک تکنولوژی پیش رفته ساخته شده اند می تواند آن ها را جابه جا کند و در واقع مانند دستان یک جادوگر تغییراتی را در چیدمان مکعب های محیط ایجاد کند و این محیط مرموز را به محیطی انعاف پذیر تبدیل کند. در بازی فکری Q.U.B.E که مخفف Quick Understanding of Block Extrusion می باشد بازیکن باید از تخیل خود نیز استفاده کند و بر اساس قوه تخیل و آزمایش اطراف برای پیشروی به کشف محیط این دنیای عجیب بپردازد. از همان ابتدای بازی شما آنچنان ذهنتان درگیر فیزیک فوق االعاده بازی خواهد شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد..

Q.U.B.E Directors Cut PC-CODEX

 

Q.U.B.E Directors Cut pc cover دانلود بازی Q.U.B.E Directors Cut برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 364 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

شما در این بازی در نقش آتش نشانی هستید که کنترل گروهی از آتش نشان را بر عهده دارید. آتش سوری های خانمان سوز، تصادفات و رخدادهای اورژانس را در مقیاسی بزرگ در Firefighters 2014 تجربه خواهید کرد. شما در مرکز آتش نشانی در مرکز خود منتظر می مانید و با گزارش از حوادث مانند آتش سوزی ها، تصادفات بزرگ بزرگ راه ها ، آتش سوزی در شهر و حومه شهر ، نیروهای خود را به آن مکان ها اعزام می کنید، تا بتوانند به مردم کمک نمایند. این بازی یک شبیه ساز خیلی نزدیک به واقعیت است، به طوری که وقتی شما بوسیله مرکز به عملیات نجاتی فرستاده میشوید، خیابان های پر ترافیک ، ازدحام مردم و … همه می توانند در سر موقع رسیدن شما به محل صانحه تاثیر بگذارند. شما هر چقدر به ماموریت های بیشتری فرستاده شوید مهارت ها و امتیاز بیشتری را کسب می کنید.

Firefighters 2014 PC-CODEX

 

Firefighters 2014 pc cover دانلود بازی Firefighters 2014 برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 344 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بنا بر دلایل مختلفی ویندوزتان به طور خودکار به شما پیغام your windows is not genuine بدهد، بدیت ترتیب صفحه نمایش سیاه شده و سرعت کامپیوتر کاهش پیدا می کند و از شما درخواست می شود که ویندوز را به صورت اورجینال خریداری کنید، این موارد قطعا موضوع یست دردسرساز و شاید تا این زمان فکر می کردید تنها راه حل آن عوض کردن ویندوز بوده است ولی چنین نیست با نرم افزار RemoveWAT تنها در عرض چندین ثانیه ویندوز خود را کرک کنید و دیگر هرگز با این ارور مواجه نشوید، کار شما بسیار راحت است، پس از دانلود و اکسترکت برنامه را باز کرده و بر روی Restore Wat کلیک کنید، سپس منتظر باشید تا برنامه کار خودش را انجام دهد. پس از آن کامپیوتر را ریستارت کنید و به همین راحتی ویندوز کاملا کرک خواهد شد.

RemoveWAT.Cover کرک سريع و آسان ويندوز با نرم افزار RemoveWAT 2.2.6

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 251 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

Castlevania: Lords of Shadow 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Castlevania.Lords.of.Shadow.2.Update1.incl.DLC-CODEX added!

 

Castlevania 2 lords of shadow pc cover دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 863 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند. این DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts of War, Hannibal at the Gates

Total War Rome II Hannibal at the Gates PC-RELOADED

 

Total War Rome II Hannibal at the Gates pc cover دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates برای PC

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 320 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts PC-RELOADED

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts pc cover دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 252 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts XBOX360-COMPLEX

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts xbox360 cover small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 328 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts PS3-DUPLEX

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts ps3 cover small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 261 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Deception یک بازی نقش آفرینی زیبا و خلاقانه است که توسط استودیو تکمو برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ عرضه شد. این بازی در انحصاری سونی بود و توانست موفقیت زیادی را به دست بیاورد ولی در سال ۲۰۰۸ به دلیل مشکلات مالی نتوانست خوب ظاهر شود و برای مدتی عرضه نشد تا اینکه نسخه چهارم بازی نیز برای PS3 و Vita عرضه شد. در این بازی شما می توانید در نقش های ۴ شخصیت  قرار گرفته و تجربه متفواتی را رقم بزنید. همچنین انیمه ای از روی همین بازی ساخته شده و در مراحل اکران خود قرار دارد. این بازی کمبو های بسیاری داشته و مکان اپگریت کردن آن به صورت آنلاین وجود دارد و تنوع باس فایت ها در این بازی مثال زدنی است. همچنین تهیه کننده این بازی Keisuke Kikuchi می باشد. کسی که با خلق بازی Fatal Frame ترسی نو در صنعت گیم تزریق کرد. این بازی نیز درست مانند Devil’s Deception، یک عنوان استراتژی را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد و همچنین استفاده از تله ها و تمرکز برای شکست دادن دشمنان نقش مهمی در بازی دارد.

Deception IV Blood Ties PS3-ACCiDENT

 

Deception IV Blood Ties ps3 cover دانلود بازی Deception IV Blood Ties برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 201 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds epic بازی محبوب Angry Birds Epic 1.0   آیفون و آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 400 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

PotPlayer 1.6.46397 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

PotPlayer 1.6.46397 پخش فیلم و فایل صوتی با PotPlayer 1.6.46397

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 197 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

 

tango android ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 478 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

عنوان BioShock Infinite از بازی های معروف اکشنی است که توانسته نظر گیمرهای بسیاری را بخود جلب کندع این بازی توسط کمپانی معروف ۲K Games ساخت و طراحی شده و Irrational Games آنرا منتشر کرده است. شخصیت اصلی بازی بوکر نام دارد و او محافظت از دختری بنام الیزانبت را بر عهده دارد, الیزابت دارای قدرت خاصی هست به همین دلیل گروهک هایی به دنبال وی هستند, در مواقعی که الیزابت در خطر میفتد و یا زخمی میشود شما باید سریعاً به سمت او بروید, از طرفی بوکر با آزادی خواهان مبارزه میکند و سعی بر نابودی آن ها دارد. گرافیک کارتونی BioShock Infinite از جمله گرافیک های خاص است که باعث شده اکثر سازنده ها از آن به عنوان نمونه استفاده کنند. BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 دومین DLC از سری مجموعه به همین نام می باشد که در آن به ادامه ی فصل اول این DLC پرداخته می شود. این قسمت، قسمت نهایی مجموعه بوده و شما در نقش الیزابت مامور به نجات خواهر کوچکتر وی که دستگیر شده است در منطقه ی Rapture خواهید پرداخت. در این بخش از بازی شما قسمت هایی از Rapture را خواهید دید که شامل فضای بازی پنهانی-محور همراه با سلاح های جدید می باشد. در این نسخه که هم اکنون آماده ی دانلود برای کاربران دانلودها می باشد، بازی آپدیت به ورژن v1.1.25.5165 بوده و DLCهایی که در این مجموعه قرار دارند عبارتند از: Industrial Revolution Rewards Pack, Clash in the Clouds, Upgrade Pack, Comstock's Bird's Eye Sniper Rifle, Comstock's China Broom Shotgun, Burial at Sea – Episode 1, Burial at Sea – Episode 2. برای توضیحات نصب و دانلود این نسخه از بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode Two PC-RELOADED

 

Bioshock Burial at Sea season 2 pc cover دانلود بازی BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 311 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

 

SimCity pc cover دانلود بازی SimCity برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 304 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

این نسخه از بازی مربوط به وقایع بعد از BlazBlue: Continuum Shift می باشد. بخش داستانی بازی دارای ۳ سناریو با نام های Chronophantasma, Sector Secen و Six Heroes می باشد. شخصیت ها در این نسخه از بازی دوباره طراحی شده اند و چندین موسیقی جدید مخصوص بازی تولید شده است. تمامی موسیقی های نسخه های قبلی در این نسخه از بازی دوباره تنظیم شده اند. ساختار بازی نیز دچار تغییراتی شده است از جمله اینکه Guard Primers و روایت های داستانی مستقل از بازی حذف شده اند و ویژگی هایی از قبیل Overdrive، Crush Trigger و … به بازی اضافه شده اند.

BlazBlue Chrono Phantasma PS3-iMARS

 

BlazBlue Chrono Phantasma ps3 cover small دانلود بازی BlazBlue Chrono Phantasma برای PS3

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 2,151
  • بازدید سال : 50,327
  • بازدید کلی : 475,243