loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 205 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds epic بازی محبوب Angry Birds Epic 1.0   آیفون و آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 255 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Infinite Flight یک شبیه‌ساز پرواز است برای کسانی که دوست دارند در هواپیماهای شناخته شده پرواز را تجربه کنند. دراین بازی ۲۷ نوع هواپیما با جزئیات کامل گنجانده شده. همچنین ۸ منطقه‌ی متفاوت برای پرواز قرار دارد که در آن‌ها همه‌ی فرودگاه‌های مهم گنجانده شده‌اند. همانطور که گفته شد این بازی یک شبیه‌ساز پرواز است و در آن تلاش شده که هر هواپیما امکانات و وضعیتی نزدیک به آنچه در واقعیت است داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

infinite flight android خلبانی هواپیما در Infinite Flight 1.1   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 286 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز در سایت دانلود ها نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند . 

 

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

 

 

 

Pro Evolution Soccer 2011 small 01 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید    Pro Evolution Soccer 2011 small 02 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 158 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Real Boxing یک تجربه‌ی زیبا برای دوست‌داران ورزش بوکس است. این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است شما را در نقش یک بوکسور به رینگ مسابقه می‌برد! سیستم گرافیک سه‌بعدی بازی از تکنولوژی اختصاصی NVIDIA Tegra بهره می‌برد و به‌همین دلیل بازی دارای گرافیک و جلوه‌های زیبایی است. بر روی گیم‌پلی بازی نیز کار شده است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت مبارزات خود را انجام دهید و بوکسور خود را تمرین دهید. بازی دارای حالت Career Mode نیز هست که در آن بیش از ۳۰ نبرد و ۲۰ رقیب وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

real boxing android بازی بوکس Real Boxing 1.02   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 109 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

iron man3 android دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 67 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 241 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

پرندگان خمشگین را با دوستان خود بازی کنید… هر جا که هستید! در این بازی رایگان جدید، می توانید از موبایل خود استفاده کنید تا دوستان فیس بوکی خود را به مبارزه برای نبردهای خوکی و یا پرنده ای دعوت نمایید! در تورنمنت های هفته ای با دوستانتان شرکت کنید و ببینید که می توانید مدال های برنز، نقره و یا طلا را کسب نمایید یا نه. هم چنین به جمع آوری جایزه های روزانه بپردازید، به ارسال و دریافت هدایا مشغول شوید و دست آوردهای خود را رخ دیگران بکشید! و اگر شما به بازی کردن Angry Birds Friends در فیس بوک مشغول هستید، فرایندهای تورنمنت شما به طور خودکار به روز رسانی خواهد شد و می توانید هرجا که هستید به ادامه ی بازی خود بپردازید!

 

Angry Birds Friends cover دانلود بازی Angry Birds Friends v1.0.0   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 190 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars android بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 258 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies android بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 295 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی فقط بر روی دستگاههای با پردازنده‌ی Tegra قابل نصب و اجرا است. همچنین برای اجرای آن به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

arma tactics thd android بازی زیبای Arma Tactics THD 1.2158   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 270 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 248 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷، زندگی در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینیان است ولی دچار مشکلی شده‌اید و باید با مشکلات موجود در سیاره‌ی ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان خاص سیاره‌ی ناآشنا بپردازید و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 233 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

mini golf game 3d android بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2    اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 287 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

Asphalt 7 Heat بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 234 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Zombie Highway  داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در میان راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پای در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 6,425
  • بازدید سال : 54,601
  • بازدید کلی : 479,517