loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 111 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Ibiza Piano Bar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۳۱ آهنگ آرام بخش پیانو است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Ibiza Piano Bar Music دانلود آلبوم بی کلام پیانو Ibiza Piano Bar Music 2013

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 81 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Sweet Dreams را آماده کرده ایم که از نوازندگان مختلف جمع آوری شده است . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Sweet Dreams 2013 دانلود آلبوم موسیقی بی کلام با عنوان Sweet Dreams 2013

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 123 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

لبوم موزیک بی کلام The Wonderful World اثری از Werner Muller را به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان در Dl4All آماده کرده ایم. این آلبوم در قالب ۴ CD و با کیفیت ۳۲۰ آماده شده است که در ادامه مطلب می توانید هر یک از CDها را به صورت جداگانه از وبسایت دانلودها دریافت کنید. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروزه اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

The Wonderful World دانلود آلبوم آهنگ های بی کلام با عنوان The Wonderful World 2013

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 105 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Easy Listening Guitar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳  میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۲۵ آهنگ آرام بخش گیتار است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Easy Listening Guitar Music دانلود آلبوم موسیقی های آرام بخش گیتار Easy Listening Guitar Music

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 133 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

این ۴۰ موسیقی توسط گروه Pianissimo Brothers با پیانو نواخته شده اند که برای آرامش اعصاب و همچنین مدیتیشن بسیار مناسب هستند به طوری که هیچ وقت از گوش کردن آن ها خسته نمی شوید . تمام این ۴۰ آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Songs for Relaxation مجموعه 40 موسیقی آرام بخش پیانو Piano Songs For Relaxation

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 116 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

این پک شامل جدیدترین و بهترین آهنگ های بی کلام سال ۲۰۱۳ می باشد که در قالب ۲ سی دی جمع آوری شده اند . این آهنگ ها از بهترین نوازنده های سبک های مختلف می باشد که با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند و به طور کل بیش تر از ۶ ساعت زمان دارند . در ادامه ی مطلب می توانید این آهنگ های زیبا را در قالب ۲ سی دی و به صورت جداگانه از وبسایت  دریافت نمایید .

 

Best Instrumental مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام Best Instrumental 2013

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 89 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

فستیوال موسیقی بی کلام دانلودها بعد از مدتی وقفه در خدمت شماست. در فستیوال موسیقی بی کلام سعی می شود بهترین موسیقی های بی کلام از آثار مختلف نوازندگان و گروه های ایرانی و خارجی گردآوری شود. در این مجموعه ها از مدل خاصی پیروی نمی شود و تمامی آثار به صورت اتفاقی انتخاب می شود و تنها زیبایی آنها مدنظر است. موسیقی های بی کلام دارای آرامش خاصی هستند و در این مجموعه ها نیز سعی می شود سلایق مختلف کاربران نیز در نظر گرفته شود. 

در مجموعه شماره ۱۴ ، ۳۰ موزیک بی کلام با زمانی حدود ۲ ساعت در نظر گرفته شده است. لیست آهنگ های موجود در این مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود و شنیدن مجموعه فستیوال های موسیقی بی کلام  لذت ببرید.

 

مجموعه ۱۴ از ۱۵

festival 14 فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 14

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 100 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

ین مجموعه شامل ۲۰ آهنگ بی کلام می باشد که با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

20 Oscar Winning Songs مجموعه 20 آهنگ بی کلام برنده اسکار VA   20 Oscar Winning Song

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 85 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

فستیوال موسیقی بی کلام دانلودها بعد از مدتی وقفه در خدمت شماست. در فستیوال موسیقی بی کلام سعی می شود بهترین موسیقی های بی کلام از آثار مختلف نوازندگان و گروه های ایرانی و خارجی گردآوری شود. در این مجموعه ها از مدل خاصی پیروی نمی شود و تمامی آثار به صورت اتفاقی انتخاب می شود و تنها زیبایی آنها مدنظر است. موسیقی های بی کلام دارای آرامش خاصی هستند و در این مجموعه ها نیز سعی می شود سلایق مختلف کاربران نیز در نظر گرفته شود. 

در مجموعه شماره ۱۳ ، ۳۰ موزیک بی کلام با زمانی حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. لیست آهنگ های موجود در این مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود و شنیدن مجموعه فستیوال های موسیقی بی کلام دانلودها لذت ببرید.

 

festival 13 فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 13

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 120 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره ۱۲ ، ۲۶ آهنگ بی کلام که بیش از ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

 

Festival of Instrumental Music 12 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 6,388
  • بازدید سال : 54,564
  • بازدید کلی : 479,480