loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 243 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

beauty guide آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 1.6.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 315 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 327 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

PhotoEQ نرم افزاری قدرتمند و پیشرفته برای بهینه سازی ، ویرایش و تنظیم رنگ عکس ها به صورت اتوماتیک می باشد. این نرم افزار ابزارهایی را بهبود کیفیت ، اصلاح رنگ و ویرایش عکس ها در اختیارتان قرار خواهد داد. این نرم افزار در زمینه تنظیم رنگ مشکلات مربوط به کنتراست و سفیدی عکس را به طور اتوماتیک حل خواهد کرد. در کنار این قابلیت ، توانایی رفع نویزهای عکس و رفع قرمزی چشم ها در عکس های چهره نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار میگیرد. این نرم افزار میتواند تنظیمات و فرایندهایی که انجام داده اید را ذخیره کند و آنها را به عنوان پروفایل شما برروی دیگر عکس هایی که بعدا قصد ویرایش آنها را دارید نیز اعمال کند. همچنین فرایندها میتوانند همزمان روی چندین عکس اعمال شوند. ابزار دیگر نرم افزار جهت ویرایش عکس هاست که شامل تغییر سایز ، بریدن عکس ، چرخش و تنظیم وضوح عکس می باشد. این نرم افزار با JPEG ,JPEG2000, TIFF, PSD, PNG, BMP,PGM, PPM, JPEG XR سازگاری دارد و از فرمت های معروف raw نیز پشتیبانی میکند.

 

photoeq تصحیح و تنظیم رنگ عکس ها PhotoEQ 1.1.7.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 245 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید.

 

Foxit PDF editor برترین ویرایشگر اسناد PDF با نام Foxit Advanced PDF Editor v3.05

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 271 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Corel AfterShot نرم افزاری سریع و منعطف برای کار با عکس ها می باشد که قابلیت های مختلف ویرایش و مدیریت عکس را با پردازش تصاویر RAW ترکیب کرده است. مدیریت عکس ها در کاتالوگ ها و پوشه ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر می باشد. جستجوی سریع عکس ها با ابزار بررسی اطلاعات عکس مانند تنظیمات دوربین ، کلمات کلیدی ، برچسب ها و … ممکن خواهد بود. خروجی عکس ها به صورت آلبوم ، گالری وب سایت یا نمایش ساده عکس ها متفاوت می باشد. با پشتیبانی از RAW ، پرداش دسته ای تصاویر و سرعت باور نکردنی آن، Corel AfterShot به یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت و ویرایش عکس تبدیل شده است. شما در دسترسی به عکس ها کاملا آزاد خواهید بود و می توانید آنها را از یک پوشه یا شبکه و حتی از روی یک کارت حافظه روی نرم افزار اجرا کنید. هر طور که بخواهید می توانید کاتالوگ بسازید و سپس از ابزار حرفه ای برای مدیریت و دسته بندی عکس های خود با سرعت فراوان بهره ببرید.

 

Corel AfterShot Pro 1.1.1.10 ویرایش تصاویر خام خود با Corel AfterShot Pro 1.1.1.10

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 163 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

به کشف استعدادهای درونی خود در ادیت عکس بپردازید! نرم افزار ACDSee Photo Editor 6 که از کمپانی معتبر ACDSee که در زمینه مدیریت تصاویر حرف های زیادی برای گفتن دارد عرضه شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تصاویری که در ذهن خود آن ها را خلق کرده اید به واقعیت تبدیل کنید. افزودن جلوه های خارق العاده و فیلترهای بی نظیر، کار با لایه های اشیاء به طور حرفه ای، ترمیم سریع عکس های آسیب دیده، ادیت عکس ها مثل یک ادیتور حرفه ای و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. با استفاده از نرم افزار ACDSee Photo Editor 6 شما می توانید هر عکس معمولی خود را به یک عکسی که تا به حال مثل آن دیده نشده تبدیل کنید.

 

ACDSee Photo Editor v6.0.313 ادیت تصاویر از نگاهی دیگر با ACDSee Photo Editor v6.0.313

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 273 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Ashampoo Photo Commander نام یک نرم افزار ایده آل در زمینه مدیریت، بهینه سازی و اعمال ویرایشات مختلف بر روی عکس های دیجیتال می باشد. ظاهر مینیاتوری محیط کار این نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا به یک مرور کلی بر روی کالکشن عکس های خود یا عکس های موجود در فولدر بپردازید. همچنین شما می توانید عکس های خود را بر اساس روز و زمان گرفته شدن آن ها دسته بندی نمایید یا حتی می توانید به فیلتر کردن عکس های خود بر اساس معیار خاصی بپردازید. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی آن از اکثر فرمت های تصویری، دارا بودن ابزارهای حرفه ای برای ویرایش عکس، دسته بندی عکس ها بر اساس امتیاز داده شده، ایجاد افکت های بسیار زیبا بر روی عکس، ساخت آلبوم های متحرک و … اشاره کرد.

 

Ashampoo Photo Commander 10 مدیریت حرفه ای تصاویر با Ashampoo Photo Commander 11.0.1

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 227 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 259 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

photo زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 201 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

Adobe Photoshop Lightroom v5 cover ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 277 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee Photo Manager نرم افزاری بسیار عالی برای آن ها که دوست دارند به تصاویر خود سروسامانی دهند به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که نسخه جدید آن به تازگی عرضه گردیده است. در مورد ACDSee Photo Manager با اطمینان کامل می توان بیان نمود که قدرت برآورده سازی ۹۹ درصد از خواسته های کاربران را دارد.یک کاربر برای مدیریت تصاویر خود از یک نرم افزار چه خواسته هایی دارد؟ نمایش، دسته بندی، به اشتراک گذاری، مدیریت و تاحدی هم ویرایش را از یک نرم افزار مدیریت تصاویر می خواهد. اما ACDSee Photo Manager همه این موارد را به راحتی انجام می دهد. این موارد تنها بخشی از هنرهای این نرم افزار محسوب می شود. در مورد این که محصول جدید ACDSee چه فرمت هایی را پشتیبانی می کند باید این جور ذکر کرد که این محصول کدام فرمت را پشتیبانی نمی کند. ACDSee Photo Manager قادر به پشتیبانی بیش ۱۰۰ فرمت تصویری را دارد.

 

ACDSee Photo Manager مدیریت و طبقه بندی تصاویر ACDSee Photo Manager 16.0.76

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 6,309
  • بازدید سال : 54,485
  • بازدید کلی : 479,401