loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 287 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

 

Salfeld Child Control محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2014 14.601

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 238 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر برای مدیریت پسوردهایتان به مرورگرتان تکیه و اعتماد کرده اید و اگر هنوز برای ذخیره سازی پسوردهایتان از روش های قدیمی نظیر ذخیره سازی درون فایل های متنی استفاده میکنید ، باید بدانید که شما لطف بزرگی در حق هکرها  و دزدها میکنید! در دنیای اینترنت خطرناک امروز بایستی برای ذخیره سازی هرگونه اطلاعاتی از نرم افزارهای امن و کدگذاری شده استفاده نمایید. LastPass نرم افزاری امن که مورد تایید اکثر تمامی وبسایت های معتبر نرم افزاری است که مخصوص نگهداری امن اطلاعات نظیر پسوردها و یوزرنیم ها می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه توانایی کامل در زمینه ذخیره سازی امن پسوردها دارد ، میتواند فرم های ورود را به طور خودکار پر نماید. این نرم افزار برروی تمامی مرورگرهای محبوب نظیر  Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari قابل اجراست و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ذخیره شده و تنظیم شده درون نرم افزار برروی تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد. این نرم افزار ضمن نگهداری کاملاً امن پسوردها میتواند فضایی جهت نگهداری و نوشتن متن های سری را در اختیار کاربر قرار دهد. نرم افزار برای حفظ اطلاعات کاربر از روش های کدگذاری پیشرفته استفاده می نماید که تمامی آنها مورد تایید کارشناسان امنیت می باشد. جلوگیری از دسترسی key-loggerها به اطلاعات ورودی درون سایت ها و حملات فیشینگ نیز از قابلیت های امنیتی نرم افزار محسوب می گردد. قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات ذخیره سازی شده درون نرم افزار در مواقعی که کاربر قصد تغییر ویندوز را دارد یا به هر دلیلی اطلاعاتشان را از دست داده است از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. 

 

LastPass محافظت و مدیریت کامل از پسوردها LastPass 2.5.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 234 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

WinMend System Doctor نرم افزاری برای افزایش ضریب امنیتی سیستم می باشد و با کمک کاربر و انجام تنظیماتی مشخص شده باعث می شود سیستم شما دارای امنیتی بیشتری باشد و به این ترتیب از الوده شدن سیستم توسط تروجان ها و نرم افزارهای مخرب جلوگیری میکند. البته این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس نیست ولی باتوجه به اینکه برخی از دلایل آلوده شدن سیستم به سبب تنظیمات ضعیف امنیتی ویندوز می باشد ، WinMend System Doctor کمک میکند تا این حفره ها کاهش یابد. نرم افزار دارای موتور هوشمند جستجو است و از ورود تروجان ها براساس ماهیت عملکردشان جلوگیری خواهد کرد. یکی دیگر از مشکلات امنیتی ویندوز به وجود آمدن حفره های امنیتی ناشی از نصب دیگر نرم افزارها است که این نرم افزار در این زمینه نیز با انجام بررسی این حفره ها را کاهش خواهد داد. نرم افزار قدرتمند WinMend System Doctor گزارش های امنیتی جامع که استادانه از تمام جزئیات  مربوط به هر یک از آسیب پذیری های امنیتی و تهدید امنیتی بالقوه در سیستم شما آماده شده است را ارائه میدهد. بنابراین شما می توانید مشکلات امنیتی در سیستم و چگونگی رفع آنها را با وضوح بهتر درک کنید.

 

WinMend System Doctor افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 263 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Secure Folder گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4

 

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 280 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Easy Password Keeper نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

 

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 243 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

 

Salfeld Child Control محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2012 12.468

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 166 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

WinPatrol PLUS نرم افزاری است که با کنترل تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز نظیر رجیستری و هاست فایل ها کاربر را در برابر تغییرات خطرناک محافظت میکند و همچنین دارای قابلیت های امنیتی مهم است. این نرم افزار در واقع نرم افزاری امنیتی با رویکردی متفاوت است. به این صورت که این نرم افزار مانند آنتی ویروس ها به شناسایی فایل های مخرب اقدام نمیکند ، بلکه با بررسی تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز کاربر از اینکه فایل یا شخصی قصد تغییر تنظیمات آن را داشته است ، آگاه میکند به این ترتیب لایه امنیتی جدیدی ایجاد شده است. برای مثال این نرم افزار میتواند در زمان تغییر تنظیمات هاست فایل ها ، نصب activex های جدید ، تغییرات در تنظیمات مرورگر ، Window Services ، تغییر دسترسی فایل ها ، تغییرات در رجیستری ، تغییرات در host file ها و… به کاربر هشدار دهد و از انجام خودکار این تغییرات جلوگیری نماید. قابلیت هایی نظیر مانیتورینگ نرم افزار و اینکه چه زمانی اجرا شده اند و همچنین قابلیت بررسی مقدار منابع مصرفی توسط آنها و غیرفعال کردن نرم افزارهای اجرا شونده در استارت آپ و مرور فایل های مخفی شده نیز از دیگر امکانات این نرم افزار امنیتی محسوب می شود.

 

WinPatrol PLUS نرم افزار حفاظت از ویندوز WinPatrol PLUS 26.0.2013.0 Final

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 243 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

AI RoboForm Enterprise نرم افزاری عالی برای مدیریت و ذخیره سازی پسوردها می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار ذخیره کردن پسورد لاگین سایت ها و پر نمودن اتوماتیک آنها و همچنین پر نمودن دیگر فرم های رایج اینترنتی با فیلدهای نظیر آدرس ، شماره تلفن و… می باشد و وجه تمایز اصلی ان با فرایندهای پیش فرض مرورگرها در ذخیره سازی این است که مرورگرهای اینترنتی باتوجه به ذخیره سازی اطلاعات در حافظه Cache و امکان اینکه این حافظه توسط هکران به سرقت برود ، قابل اعتماد نیستند و این در حالی است که نرم افزار AI RoboForm Enterprise به طور ویژه نسبت به ذخیره سازی و کد کردن اطلاعات می پردازد و عملا از بخش Cache جدا بوده و به این ترتیب امکان سرقت اطلاعات کاربر وجود ندارد. همچنین این نرم افزار با دارا بودن مدیریت حرفه ای در رابطه با پسوردها میتواند ضمن اینکه در پر شدن فرم های لاگین و دیگر فرم ها کمک حال باشد ، در مدیریت دیگر پسوردهای دنیای کامپیوترها بسیار مفید باشد. همچنین نرم افزار دارای ایجاد کننده پسوردهای دشوار بوده و میتواند پسوردهای دشوار بسازد و آنها را مدیریت نماید. قابلیت های نظیر ذخیره سازی هر پسورد برای صفحات مختلف وب نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند نسبت به ذخیره سازی اطلاعات مخاطبین حقیقی کمک میکند تا این اطلاعات نیز محرمانه نگهداری شود. همچنین فضایی را برای یادداشت های محرمانه ارائه میدهد. در انتها نیز بایستی این نکته را خاطر نشان کرد که این نرم افزار از قابلیت Backup و Restore پشتیبانی میکند تا اطلاعات ذخیره شده در محل های دیگر و همچنین بعد از تغییر ویندوز قابل استفاده باشد.

 

AI RoboForm Enterprise مدیریت امن و قدرتمند پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.8.4.4

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 267 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

GiliSoft Private Disk نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند به سبک جدیدی و آسان تری نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود اقدام کنند. این نرم افزار با ایجاد درایوی مجازی و محافظت از آن با استفاده از پسورد ، از اطلاعاتی که درون آن قرار دارد محافظت میکند. این نرم افزار درواقع با قرض گرفتن مقداری فضا از هارد دیسک و ایجاد درایو جدیدی (برای مثال درایو جدید J) و سپس محافظت از آن با پسورد اطلاعات را به طور محرمانه نگهداری خواهد کرد به طوری که کاربران بدون پسورد نمیتوانند به آن اطلاعات دسترسی یابند و به این ترتیب ویروس ها و تروجان آنها نیز از آلوده کردن و دسترسی به آنها عاجز خواهند بود. پس با قرار دادن اطلاعات شخصی در درایو مجازی و محافظت شده ساخت GiliSoft Private Disk میتواند به راحتی از اطلاعات محرمانه خودتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار با حافظه های قابل حمل و USB ها نیز سازگاری دارد و میتواند برروی آنها نیز فضاهای مخافظت شده ایجاد کند و بدون نیاز به نصب بودن این نرم افزار برروی دیگر سیستم ها ، از آن فضا و اطلاعات محافظت کند. این قفل گذاری در حالت های Safe Mode و Dos نیز برقرار خواهد بود. همچنین کاربران غیرمجاز بدون داشتن پسورد نمیتوانند نرم افزار را حذف کند و یا درایو مجازی شما را از بین ببرند. 

 

private disk ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 213 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

System Surveillance Pro نرم افزاری بسیار کارآمد برای والدین و مدیران می باشد که توسط آن میتوانند رفتار فرزندان و کارمندان خود را بررسی کنند. این نرم افزار با ارائه امکاناتی کاربر اصلی را قادر میسازد که با ایجاد محدودیت هایی برای دسترسی به اینترنت ، زمان اتصال به اینترنت ، محدود کردن سایت های اینترنتی ، نرم افزارها و… ، دیگر کاربران را زیر نظر بگیرد. این نرم افزار میتواند با دریافت کلمه کلیدی (keyword) هرآنچه در این رابطه باشد را در صورت دریافت ، مسدود کند. برای مثال آن کلمه کلیدی توسط کاربر در دنیای وب ، جستجو می شود ، نرم افزار آن صفحه را مسدود خواهد کرد. یا آن کلمه کلیدی در یک چت متنی رد و بدل می شود ، نرم افزار آن چت را مسدود خواهد کرد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به صورت مستقیم برخی از سایت ها را مسدود نماید. همچنین این نرم افزار میتواند در زمان خاص یا نقض قانون توسط کاربر ثانویه ، ایمیل ارسال کند و به همراه ایمیل تصویری از آن صحنه را نیز ارسال نماید. همچنین نرم افزار توانایی ضبط کلیدهای استفاده و کلمات تایپ شده را نیز دارد. برای مشاهده کلیه امکانات نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

system surveillance pro کنترل کامپیوتر توسط والدین و مدیران System Surveillance Pro v6.8.0.14

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 225 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CD\DVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

Disk Drive Administrator محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 231 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Password Security Scanner نرم افزاری برای مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای ویندوز و بررسی آنها از نظر امنیتی می باشد. این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود. این نرم افزار روی ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ کار میکند و تنها محدودیت آن در مربوط به نرم افزار فایرفاکس است که اگر این نرم افزار با استفاده از قابلیت master password درون خود محافظت شده باشد قابلیت مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون آن وجود ندارد همچنین برای مشاهده پسوردهای مربوط به کانکشن های dial up بایستی نرم افزار را به صورت run as administrator اجرا نمایید.

 

password security scanner مشاهده پسوردهای ذخیره شده در ویندوز Password Security Scanner 1.17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 6,339
  • بازدید سال : 54,515
  • بازدید کلی : 479,431