loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 301 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد. صفحه دسکتاپ و کیبرد و موس کاملا در اختیار فرد وصل شونده قرار میگیرد و دسترسی به تمام نقاط کامپیوتر مقصد امکان پذیر است. همچنین هرلحظه کاربر کامپیوتر مقصد میتواند اتصال را قطع کند و با تغییر پسورد دسترسی فرد را قطع کند. این نرم افزار با فایروال ویندوز سازگاری دارد و در حین استفاده هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امکان رد و بدل داده نیز میسر می باشد. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است. نصب کنید و سپس IP و Password  خودتان را به شخص مورد نظر بدهید یا از او همین اطلاعات را بگیرد و با وارد کردن آن در فرم نرم افزار ، به کامپیوتر متصل شوید. در هنگام اتصال شخص مقابل به سیستم شما اینطور نخواهد بود که تصویر قطع شود ، بلکه شما تمامی اعمال را مشاهده خواهید کرد و هرلحظه میتوانید ارتباط را قطع کنید و سپس با تغییر پسورد با اتصال مجدد آن کاربر مخالفت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد.

 

teamviewer اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8.0.16642

 
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 184 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

یکی از مشکلاتی که در وب گردی با کامپیوتر و لپ تاپ دیگران به وجود می آید ، حال این کامپیوتر و لپ تاپ برای شرکت ، دانشگاه یا کافی نت باشد ، این است که نمیتوان لینک های Bookmark شده را به راحتی به دیگر کامپیوترها انتقال داد و یا اینکه لینک های بوکمارک شده در مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس و اپرا و کروم و… قابل انتقال به یکدیگر نیستند. کاربران معمولا برای این مشکل روش های مختلفی را امتحان میکنند که متاسفانه معمول ترین روش ، ذخیره لینک ها درون فایل متنی و سپس نقل و انتقال آن بین دیگر ویندوزها است. ولی این راه حل مناسبی نیست ، میتوانید به راحتی هرچه تمام تر این مشکل را حل کنید. LinkCollector نرم افزار قابل حمل و جالب است برای رفع مشکلات ذکر شده. با این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند بوکمارک ها را ذخیره کند و ضمن اینکه در جای دیگر از آنها به راحتی استفاده کند ، آنها را بین مرورگرهای معروف نظیر  Internet Explorer, Firefox, Opera و Google Chrome منتقل نماید. بنابراین کافی است بوکمارک ها را با این نرم افزار ذخیره کنید و سپس درون حافظه فلش یا هر حافظه دیگری قرار دهید و به راحتی نسبت به انتقال و استفاده از آنها اقدام کنید. این نرم افزار قابلیت ویرایش بوکمارک ها و حذف و اضافه کردن لینک به آنها را نیز دارا می باشد. با این نرم افزار همچنین میتوانید از به صورت کاملا جداگانه از بوکمارک مرورگرها نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در دیگر مرورگرها نیز استفاده کنید.

 

LinkCollector تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.5.3.0

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 278 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

h نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث  ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید.

 

google earth مشاهده کره زمین با Google Earth Pro 7.0.3.8542 Final

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 235 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Connectify Dispatch 4.0.0.25875 کاربران معمولا راه های مختلفی را برای اتصال به اینترنت در پیش می گیرند، این راه ها شامل استفاده از کابل و پورت اترنت، شبکه های مختلف Wi-Fi و یا دستگاههای بیسیم ۳G یا ۴G هستند. اما واقعا چه اتفاقی می افتاد اگر شما مجبور نبودید یکی از این روشها را انتخاب کرده و قادر بودید از سریع ترین روش برای مرور سایتهای اینترنتی بهره ببرید؟ اخیرا یک کمپانی با نام Connectify توانسته این کار را برای کاربران با ساخت نرم افزاری با نام Connectify Dispatch عملی کند. این نرم افزار داده های خروجی کامپیوتر شما را از طریق اتصالات متعدد و به طور همزمان ارسال می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر شخصی یا PC خود به عنوان یک مودم Wi-Fi برای چندین دستگاه مختلف استفاده کنید. و نسخه رایگان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا اتصالات Wi-Fi خود را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند .

 

Connectify Dispatch به اشتراک گذاری اینترنت با Wifi با Connectify Dispatch 4.0.0.25875

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 454 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Remote Desktop Manager یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

 

Desktop مدیریت کانکشن های ریموت با Remote Desktop Manager Enterprise 8.2.0.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 220 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

AllallSoft Easy Google Maps Downloader  نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد.

 

google maps downloader دانلود نقشه های گوگل Easy Google Maps Downloader 7.14

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 302 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

SparkoCam نرم افزاری عالی جهت استفاده مجازی از وب کم و همچنین استفاده از دوربین های دیجیتال به جای وب کم های معمولی و قراردادن افکت های زیبا برروی تصاویر وبکم می باشد. این نرم افزار در مرحله اول میتواند دوربین های دیجیتال Canon مدل PowerShot و DSLR را به عنوان وبکم مجازی برای کاربر راه اندازی کند. کافی است دوربین را به کامپیوتر متصل کنید و سپس در نرم افزار SparkoCam منبع تغذیه را دوربین دیجیتال انتخاب کنید. مدل دوربین های کانن پشتیبانی شده در ادامه مطلب آمده است. در مرحله بعد از انتخاب دوربین دیجیتال به عنوان وب کم یا استفاده از وبکم های معمول ، کاربر میتواند از افکت ها استفاده کند. افکت های گرافیکی و جذاب زیادی وجود دارد. برای مثال میتواند برروی سر و صورت خود عینک، کلاه، مو یا ماسک قرار دهید و باتوجه به قابلیت ردیابی چهره در این نرم افزار این کار به سهولت انجام می شود تا طرف مقابل شما را به شکلی عجیب ببیند! علاوه بر افکت های مخصوص چهره ، افکت های متحرک زیادی در نرم افزار وجود دارد. همچنین قابلیت نمایش ویدیو و عکس های دلخواه شما از طریق وبکم نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب نرم افزار جایگزین کردن بکگراند تصویر شما با عکس مورد نظرتان است. به این ترتیب میتوانید پشت صحنه تصویر خودتان را با عکس های دلخواه تزئین کنید. قابلیت ذخیره ویدیو چت انجام شده به همراه افکت ها نیز وجود دارد. همچنین کاربران میتوانند به راحتی بین منابع مختلف وب کم به سرعت جابجایی انجام دهند. برای مثال چندین دقیقه از چت ویدیویی خود را با وب کم معمولی چندین دقیقه را با دوربین های کانن انجام دهید. لازم به ذکر است این نرم افزار از رزولوشن های تصویری مختلف نیز به صورت کامل پشتیبانی میکند.

 

SparkoCam وبکم مجازی و افکت گذاری روی چت ویدیویی SparkoCam 1.3.3

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 282 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

AllallSoft Google Satellite Maps Downloader نرم افزاری کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های ماهواره ای بخش Google Map را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند بدون نیاز به داشتن نرم افزارهایی مانند گوگل ارث عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. کافی است طول و عرض جغرافیایی یا نام منطقه مورد نظر را به نرم افزار ارائه کنید و سپس با تنظیماتی که وجود دارد میزان زوم و… را مشخص کنید و سپس نقشه ماهواره ای مورد نظر را دانلود کنید. نقشه های بزرگ با یکدیگر ادغام خواهند شد و در قالب فایل bmp قابل مشاهده هستند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید. 

 

google Satellite map downloader دانلود نقشه های ماهواره گوگل Google Satellite Maps Downloader v6.998

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 179 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای تمامی مرورگرها

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای ویندوز و مک Adobe Flash Player 11.7.700.224

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 227 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Outlook یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت انواع ایمیل های pop3 و imap که معمولاً توسط سازمان ها و شرکت ها و وبمستران مورد استفاده بسیار قرار میگیرد. معمولاً اطلاعات داخل این نرم افزار اعم از مخاطبین و ایمیل ها و تنظیمات خاص و… مهم بوده و لازم است که حفظ شود. BackupOutlook نرم افزاری ویژه عالی است برای پشتیبان گیری کامل از نرم افزار outlook که نسخه های مختلف این نرم افزار از ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳ به طور کامل پشتیبانی شده است. این نرم افزار میتواند از مخاطبین،گروه های دریافت و ارسال،تنظیمات پر شدن اتوماتیک فیلدها،تنظیم مربوط به تولبارها،واژه نامه ها،امضاءها،قالب ها،تنظیمان نرم افزار،دسته بندی ها،تنظیمات ایمیل ها،پروژه های vba و… پشتیبان گیری انجام دهد. همچنین میتوانید تنظیم کنید که هرچند وقت یکبار نرم افزار به طور خودکار پشتیبان گیری را انجام دهد. قابلیت restore و بازگردانی پشتیبان گیری های انجام شده نیز به سادگی میسر است. میتوانید تنظیم کنید که فایل پشتیبان به وسیله پسورد مدیریت شود تا از سرقت اطلاعات نیز جلوگیری به عمل آید.

 

BackupOutlook پشتیبان گیری از اطلاعات Outlook با BackupOutlook 4.0.1

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 6,401
  • بازدید سال : 54,577
  • بازدید کلی : 479,493