loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 583 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)
تلویزیون ها و فیلم های دارای کیفیت استاندارد یا SD (مخفف Standard Definition)، معمولا 480p نیز نامیده می شوند. بدان معنی که از بالا تا پایین آنها 480 ردیف پیکسل وجود دارد. واژه HD مخفف عبارت High Definition (کیفیت بالا) است. این اصطلاح اغلب برای توصیف تلویزیون ها و فیلم هایی استفاده می شود که در مقایسه با نمونه های استاندارد کیفیت بالاتری دارند. فیلم های HD از بالا تا پایین معمولا از 720 تا 1080 ردیف پیکسل تشکیل شده اند. لذا 720p/1080p نیز نامیده می شوند. اگر شما نیز دوست دارید فایل های ویدئویی خود را با کیفیت عالی و خوب HD، تماشا کنید می توانید از نرم افزار ConvertXtoHD استفاده کنید.
ConvertXtoHD نرم افزار قدرتمند و کاربردی از شرکت نرم افزاری مشهور VSO Software است که همان طور که از اسم آن مشخص است برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت HD و رایت آن ها بر روی دیسک های بلو-ری و  دی وی دی، ساخته شده است.این نرم افزار از اکثر فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است. همچنین این نرم افزار در هنگام تبدیل فایل های ویدئویی کلیه تنظیمات مربوط به خروجی فایل ویدئویی، صدا، زیرنویس و ویرایش منوی موجود در دیسک به صورت سفارشی، در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این نرم افزار از زبان های مختلف بسیاری نیز پشتیبانی می کند. ConvertXtoHD دارای قابلیت تبدیل و رایت گروهی فیلم ها نیز می باشد.
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 464 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های ویدئویی و صوتی خود را به فرمت هایی نظیر AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV تبدیل کنید. این برنامه محدوده ی وسیعی از فرمت های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند و حتی قادر است فایل های صوتی و تصویری شما را جهت پخش بر روی دستگاه هایی نظیر mobile phone, mp4 player, personal computer, television و سازگار با آن ها تبدیل کند.

 

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 تبدیل آسان فرمت های ویدئویی Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 276 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند.Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas Movie Studio Platinum ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با Sony Vegas Movie Studio Platinum 13.0 Build 878

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 219 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate v5.5.0  جدیدترین  نسخه از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد. این نرم افزار فوق العاده قابلیت تبدیل فرمت هایی چون  AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و… رابه فرمت های WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و بسیاری فرمت های دلخواه دیگر  با بهترین کیفیت دارد.همچنین پشتیبانیiPod, iPhone, Zune, PSP و گوشی های همراه از دیگر توانایی های این نرم افزار مفید است . پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI و ۳GP در گوشی های همراه و تبدیل آنها دیگر قابلیت این نرم افزار است …

 

Any Video Converter Ultimate مبدل قدرتمند  Any Video Converter Ultimate v5.5.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 281 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 4.0.3.2

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 305 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

AVS Video Converter را می توان بهترین نرم افزار در زمینه تبدیل فایل های تصویری به فرمت های مختلف دانست. این نرم افزار AIO با داشتن قابلیت های پیشرفته ای چون تبدیل فرمت های تصویری مختلف با فرمت هایی چون AVI, MPEG, WMV, DVD و … به یکدیگر، رایت فیلم های VCD, SVCD, DVD، ابزار حرفه ای ویرایش فیلم و … توانسته در لیست معتبر ترین نرم افزار های مبدل جای بگیرد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از فیلم، استخراج فریم های یک فیلم و ذخیره آن به صورت یک عکس، تکه تکه کردن یا متصل کردن قسمت های مختلف فیلم، چرخش ویدئو، اضافه کردن نوشته یا لوگو به فیلم و … اشاره کرد.

 

AVS Video Converter تبدیل سریع و آسان مالتی مدیا با AVS Video Converter 8.3.3.535

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 238 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

۴Media Video Converter Ultimate نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می باشد که البته امکانات و ابزارهای جانبی زیادی را نیز در کنار تبدیل فرمت ها دارا می باشد. این نرم افزار دارای سه نسخه متفاوت است که Ultimate کاملترین نسخه آن است. در ابتدا باید گفت این نرم افزار قدرتمند امکان تبدیل فرمت های HD را دارد و در کنار آن از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, WMV, VOB, DAT, MKV, H.264/AVC, DivX, XviD, RM, MOV, 3GP, FLV, SWF, MP3, AAC, AC3, M4A, WAV, WMA پشتیبانی کامل دارد و میتواند بین انها تبدیل فرمت را انجام دهد. از طرفی اقدام چندین عکس یا ویدیو و تبدیل آنها به یک ویدیو به همراه افکت های مختلف میتواند ابزار بسیار مفیدی باشد. اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها در حین تبدیل فرمت و همچنین بریدن قسمتی از فیلم و استخراج صدا و عکس از ویدیوها و تبدیل فایل ویدیوی به چندین فایل دیگر ، اضافه نمودن متن و افکت های ویدیوی به فیلم از دیگر امکانات ریز و درشت این نرم افزار کامل است.

 

4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115 تبدیل حرفه ای مالتی مدیا با 4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 174 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

SWF Decompiler نام نرم افزاری کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی اجزای سازنده یک فایل فلش را استخراج کرده و مشاهده نمایند. این نرم افزار همان طور که از نام آن مشخص می باشد برای بازیابی فایل های فلش به حالت قبل از ذخیره سازی آن ها در فرمت SWF می باشد. با کمک ابزار موجود در برنامه می توانید به عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ، فریم ها و … در یک فایل فلش دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا مجزا برای خود ذخیره سازی نمایید.

 

Sothink SWF Decompiler استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 213 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

Aiseesoft Blu-ray Player یک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

 

Aiseesoft Blu ray Player پلیر قدرتمند و حرفه ای Aiseesoft Blu ray Player 6.1.30

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 6,436
  • بازدید سال : 54,612
  • بازدید کلی : 479,528