loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 382 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

Extreme Roads USA یک بازی شبیه ساز حمل و نقل است که برای سیستم عامل های ویندوز طراحی و ساخته شده است. این بازی به صورتی بسیار عالی طراحی شده است که به خوبی یک تریلرحمل و نقل را شبیه سازی کرده است که همین طراحی عالی باعث می شود شما ساعت ها مشغول این بازی جذاب شوید. از ویژگی های این بازی می توان به مناطق مختلف و متنوع، آب و هوای مخلف آفتابی، بارانی، برفی و . . . اشاره نمود. در ابتدا بازی کامیون خود را انتخاب کرده و به جاده میزنید و ماموریت های پیش روی خود را یکی پس از دیگری با موفقعیت به پایان میرسانید.

Extreme Roads USA PC-CODEX

 

Extreme Roads USA pc cover دانلود بازی Extreme Roads USA برای PC

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 329 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts PS3-DUPLEX

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts ps3 cover small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 264 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Deception یک بازی نقش آفرینی زیبا و خلاقانه است که توسط استودیو تکمو برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ عرضه شد. این بازی در انحصاری سونی بود و توانست موفقیت زیادی را به دست بیاورد ولی در سال ۲۰۰۸ به دلیل مشکلات مالی نتوانست خوب ظاهر شود و برای مدتی عرضه نشد تا اینکه نسخه چهارم بازی نیز برای PS3 و Vita عرضه شد. در این بازی شما می توانید در نقش های ۴ شخصیت  قرار گرفته و تجربه متفواتی را رقم بزنید. همچنین انیمه ای از روی همین بازی ساخته شده و در مراحل اکران خود قرار دارد. این بازی کمبو های بسیاری داشته و مکان اپگریت کردن آن به صورت آنلاین وجود دارد و تنوع باس فایت ها در این بازی مثال زدنی است. همچنین تهیه کننده این بازی Keisuke Kikuchi می باشد. کسی که با خلق بازی Fatal Frame ترسی نو در صنعت گیم تزریق کرد. این بازی نیز درست مانند Devil’s Deception، یک عنوان استراتژی را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد و همچنین استفاده از تله ها و تمرکز برای شکست دادن دشمنان نقش مهمی در بازی دارد.

Deception IV Blood Ties PS3-ACCiDENT

 

Deception IV Blood Ties ps3 cover دانلود بازی Deception IV Blood Ties برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 305 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

این نسخه از بازی مربوط به وقایع بعد از BlazBlue: Continuum Shift می باشد. بخش داستانی بازی دارای ۳ سناریو با نام های Chronophantasma, Sector Secen و Six Heroes می باشد. شخصیت ها در این نسخه از بازی دوباره طراحی شده اند و چندین موسیقی جدید مخصوص بازی تولید شده است. تمامی موسیقی های نسخه های قبلی در این نسخه از بازی دوباره تنظیم شده اند. ساختار بازی نیز دچار تغییراتی شده است از جمله اینکه Guard Primers و روایت های داستانی مستقل از بازی حذف شده اند و ویژگی هایی از قبیل Overdrive، Crush Trigger و … به بازی اضافه شده اند.

BlazBlue Chrono Phantasma PS3-iMARS

 

BlazBlue Chrono Phantasma ps3 cover small دانلود بازی BlazBlue Chrono Phantasma برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 309 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

Young Justice: Legacy PS3-iMARS

 

Young Justice Legacy ps3 cover دانلود بازی Young Justice: Legacy برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 297 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند. این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

 

infix pdf editor ویرایش حرفه ای فایل های پی دی اف Infix PDF Editor Pro 6.21

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 329 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

 

Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 286 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

در یک جزیره دور افتاده و سیلی از زامبی های خطرناک رو به رو هستید ، برای این که زنده بمانید چکار خواهید کرد؟ این سوالی است که در این بازی باید به آن پاسخ دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید اکتشافات است ، با جمع آوری سلاح های مناسب و همچنین غذا برای خوردن حالا باید سعی کنید که زنده بمانید ، در بازی شما باید راه های خروج از جزیره را هم بشناسید که در نهایت بتوانید از این جزیره تاریک و ترسناک فرار کنید ، در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک ، دستی ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازی این میزان دیده شده است.

How to Survive PS3-PSN+CFW 4.21 Fix

 

How to Survive ps3 cover دانلود بازی How to Survive برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 281 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PS3-DUPLEX

 

WRC 4 ps3 cover دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PS3

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 179 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PS3-DUPLEX

 

Batman Arkham Origins ps3 cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PS3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 6,376
  • بازدید سال : 54,552
  • بازدید کلی : 479,468