loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 251 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camra awesome عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   آیفون و آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 175 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه‌ی iLife به مجموعه‌ی ۳ اپلیکیشن  iMovie 10، iPhoto 9.5 و GarageBand 10 گفته می‌شود که هرسه توسط اپل برای کاربران مک ساخته شده است. اپلیکیشن iPhoto یک ابزار کامل برای مدیریت و دسته‌بندی عکس‌های شخصی شماست که در نسخه‌ی جدید بهبودهای فراوانی داشته است که شاید مهم‌ترین آن پشتیبانی از ساختار ۶۴-بیت است. اپلیکیشن iMovie یک ابزار ساده در عین حال کاربردی است که به کاربران معمولی که هیچ تخصص خاصی در زمینه‌ی ساخت و ادیت فیلم ندارند امکان این را می‌دهد تا فیلم‌های شخصیشان را در کنار یکدیگر گذاشته و یک فیلم با کیفیت بالا بسازند. در آخر نیز GarageBand به‌شما امکان می‌دهد آهنگسازی کنید. لازم نیست در این کار حرفه‌ای باشید، اپلیکیشن دارای لوپ‌ها و افکت‌های زیادی است و می‌توانید با کمترین دانش موسیقی، کارهای جالبی بسازید. این مجموعه یکی از ابزارهای کاربردی برای کاربران مک است. برای اجرای نسخه‌ی جدید نیاز به OS X Mavericks 10.9 و بالاتر دارید.

 

ilife 2013 مدیریت عکس و فیلم و موزیک با iLife 2013   مک

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 100 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوشی‌های موبایل است که دارای بیش از ۵۰۰۰۰ کانال مختلف در زمینه‌های مختلف است. از مزایای این برنامه می‌توان به دسته‌بندی کانال‌های شبکه‌های گوناگون رادیویی بر اساس موضوعات متخلف است. برای مثال دسته‌بندی بر اساس موضوع یعنی موزیک، اخبار، ورزش و… یا دسته‌بندی بر اساس محل قرارگیری شبکه و… که پیدا کردن شبکه‌ی مورد نظر را آسان‌تر می‌نماید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

tunein radio pro رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro 3.8.1   آیفون و آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 116 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است و برای استفاده از نسخه‌ی آیپد می‌توانید نسخه‌ی اختصاصی آن را دانلود نمایید. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

djay2 for iphone ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 for iPhone 2.0.1   آیفون

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 108 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera+ یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای دوربین آیفون و آیپادتاچ به‌شمار می‌رود. ولی تا پیش از این اگر می‌خواستید از قابلیت‌های کاربردی این نرم‌افزار بر روی آیپد خود استفاده کنید باید از اپلیکیشن مختص آیفون استفاده می‌کردید، اما حالا سازندگان برنامه یک نسخه اختصاصی برای کاربران آیپد ارائه کرده‌اند که طراحی منوها و قابلیت‌های آن متناسب با صفحه نمایش آیپد تغییر کرده‌اند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهتر عکس گرفتن در اختیار شما می‌گذارد، ابزارهایی برای هنگام عکس گرفتن و ابزارهایی برای بهبود عکس‌های گرفته شده! از جمله کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به تایمر، عکس بدون لرزش، قابلیت گرفتن همزمان چندین عکس (Burst) و… اشاره کرد و همانطور که گفته شد می‌توان ترکیب رنگ عکس‌های گرفته شده را تغییر داد و افکت‌هایی نیز به آن‌ها اضافه نمود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iOS 5.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

camera for ipad افزایش امکانات دوربین با Camera+ for iPad   آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 108 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی آیپد قابل نصب است. همچنین برای اجرای آن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

dajy2 ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 2.0.1   آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 61 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن iMuscle 2 یک ابزار تخصصی برای بررسی عضلات و ماهیچه‌های بدن و همچنین شناسایی حرکاتی است که می‌تواند به‌شما در تقویت ماهیچه‌ای خاص از بدن کمک کند. این اپلیکیشن به‌صورت تصویری بدن انسان را به‌شما نمایش می‌دهد و می‌توانید به‌راحتی با انتخاب هر قسمت از بدن، ماهیچه‌های آن قسمت را مورد بررسی قرار دهید و هر ماهیچه را انتخاب کنید می‌توانید حرکات ورزشی مرتبط با تقویت آن قسمت خاص را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن تابحال بارها مورد تقدیر قرار گرفته و بدون شک یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 4 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

imuscle 2 بررسی تخصصی ماهیچه‌ها و عضلات بدن با iMuscle 2 iPhone Edition 3.0   آیفون

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 125 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 213 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 218 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Burst Mode یک ابزار کاربردی است که به‌شما در انداختن عکس با سرعت بالا کمک می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی عکس بگیرید و سپس عکس‌های گرفته شده را فریم به فریم بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از گرفتن عکس‌ها (که بسته به خواست شما می‌تواند صدها عکس باشد) همه‌ی عکس‌ها پشت سر هم برای شما لیست خواهند شد و سپس می‌توانید هرکدام را خواستید به‌صورت جزیی بررسی کنید و سپس هرچندتای آن‌ها را که خواستید ذخیره نمایید. همچنین می‌توانید چندین فریم را در کنار یکدیگر قرار دهید و با افکت‌های موجود، آثار جالبی به‌وجود آورید.

 

burst mode عکاسی با سرعت بالا در Burst Mode 2.0   آیفون و آیپد

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 204 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. در نسخه‌ی جدید امکان برقراری تماس‌های تصویری HD برای دارندگان iPhone 5 برقرار شده است و همچنین تغییراتی در جهت بهبود و پایداری بیشتر برنامه و تماس‌ها ایجاد شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

skype iphone تماس اینترنتی با Skype 4.10   آیفون

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 239 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Rise Alarm Clock یک ساعت زنگدار است. اما این اپلیکیشن یک تفاوت با صدها اپلیکیشن محبوب دیگر در زمینه‌ی ساعت زنگدار است، این اپلیکیشن در نهایت سادگی طراحی شده است! کار با آن بسیار راحت است… همه‌ی کارها با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه انجام می‌گیرد و در عین سادگی، محیط برنامه بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

rise alarm clock ساعت زنگدار ساده و کاربردی Rise Alarm Clock 3.1   آیفون و آیپد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 6,347
  • بازدید سال : 54,523
  • بازدید کلی : 479,439