loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 375 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

GetData Recover My Files نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار با موتور قدرتمند اسکنر میتواند فایل هایی که پس از حذف امکان بازیابی دارند را شناسایی و با ارائه توضیحات به کاربر ، انها را بازیابی نماید. حذف شدن فایل ها میتواند به دلایلی مانند فرمت شدن هارد ، فرمت شدن پارتیشن ، حذف شدن توسط کاربر ، حذف شدن توسط ویروس و کرش شدن ویندوز باشد. این نرم افزار تمامی موارد نام برده را پشتیبانی کرده و امکان بازیابی فایل ها را فراهم میکند. این نرم افزار میتواند به صورت جزئی هر پوشه و هر درایو را اسکن کند یا اینکه کل هارد دیسک را برای بازیابی فایل های حذف شده مورد بررسی قرار دهد. همچنین نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های حذف شده از روی انواع حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها و حافظه های موبایل را نیز داراست. به این نکته توجه فرمایید که بعد از حذف شدن هر فایل و از دست دادن اطلاعات از تغییرات روی هارد دیسک و کپی روی آن اجتناب کنید زیرا انجام چنین فرایندهایی شانس بازیابی اطلاعات را کاهش میدهد.

 

recover my file بازیابی فایل های حذف شده GetData Recover My Files 5.1.0.1824

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 288 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

 

winmend data recovery بازیابی فایل های حذف شده WinMend Data Recovery 1.4.6.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 275 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Wise Data Recovery نرم افزاری عالی و از همه مهمتر رایگان برای بازیابی سریع و قدرتمند فایل های حذف شده است. همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. بعد از حذف شدن اطلاعات بسته به عواملی امکان بازیابی آنها وجود دارد ، بنابراین منطقی است که شانس خودتان را برای بازیابی فایل ها انجام دهید. Wise Data Recovery میتواند با اسکن عمیق و اصولی جزئی و یا کلی هارد دیسک ، به ۴ صورت فایل های حذف شده را برای بازیابی آماده کند. Good یعنی فایل حذف شده کاملا قابل بازیابی است ، Poor یعنی فایل حذف شده وضعیت مناسبی برای بازیابی ندارد ، Very Poor یعنی فایل حذف شده برای بازیابی مناسب نیست و Lost یعنی فایل از دست رفته است! در هنگام جستجو فایل از دست رفته ، میتوانید با ایجاد محدودیت های نظیر فرمت فایل ، سایز فایل ، نام فایل و… جستجو را سریعتر کنید. همچنین میتوانید به نرم افزار دستور دهید فقط درایو خاصی را جستجو کند. 

 

Wise+Data+Recovery بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 400 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

شاید برایتان پیش آمده باشد که قصد دارید از CD/DVD اطلاعاتی را داخل هارد دیسک خود کپی کنید ، ولی به دلیل خراب و صدمه دیدن آن لوح فشرده امکان کپی اطلاعات میسر نیست و کپی اطلاعات ناقص می ماند. یا اینکه در شبکه محلی حضور دارید و آن شبکه به شدت ناپایدار است و هنگام انتقال اطلاعات مدام قطع و وصل می شود ، کپی از این شبکه نیز مسلما امکان پذیر نیست. یا ممکن است چنین مشکلی برای فلاپی ها و حافظه های فلش رخ دهد. برای رفع این مشکل چه خواهید کرد؟ AnyReader نرم افزار فوق العاده برای خواندن و برداشت اطلاعات از درون لوح های فشرده صدمه دیده و مشکل دار ، شبکه های غیرپایدار و حافظه های فلش و فلاپی دیسک ها می باشد. در بخش کپی اطلاعات از شبکه های ناپایدار این نرم افزار در واقع قابلیت resume و ادامه کپی را فعال میکند و به همین دلیل به وسیله این نرم افزار میتوانید در صورت قطع شدن فرایند کپی اطلاعات ، آن را ادامه دهید. برای کپی اطلاعات از لوح های فشرده CD/DVD/Blu-ray این نرم افزار تدبیر ویژه ای می اندیشد. همانطور که میدانید اگر قصد داشته باشید اطلاعات درون لوح فشرده صدمه دیده را کپی کنید ، ویندوز تا انجا که صدمات به ساختار دیسک صدمه نزده باشد ، قادر به برداشت اطلاعات است و بعد از نادیده خواهد گرفت. ولی این نرم افزار با نادیده گرفتن صدمات ، به دیگر اطلاعات خواهد پرداخت و جای اطلاعاتی که قابل برداشت نبودن را خالی کرده و بقیه اطلاعات دسترسی می یابد. به این صورت کاربر میتواند کمترین از دست دادن اطلاعات را تجربه کند. این نرم افزار میتواند فرایند کپی کامل اطلاعات را از انواع حافظه های جانبی صدمه دیده ، شبکه های محلی و wi-fi ناپایدار ، هارد دیسک های صدمه دیده ، لوح های فشرده مشکل دار ، فلاپی دیسک و حافظه های فلش مشکل دار انجام دهد. خطاهایی نظیر Bad CRC و unknown error و bad disk در این نرم افزار نادیده گرفته می شوند و کپی اطلاعات ادامه خواهد یافت.

 

any reader کپی اطلاعات از دیسک و شبکه های خراب AnyReader 3.12 Build 1064

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 251 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Password Recovery Bundle نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید. به وسیله ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا در محیط های مختلف و نرم افزارهای گوناگون اقدام به بازیابی رمزهای عبور کنید. بازیابی رمزهای عبور مربوط به سندهای متنی نرم افزار Office ، قابلیت بازیابی رمزهای عبور موجود در محیط های وب و وب سایت ها ، قابلیت بازیابی CD Key ها ، توانایی بازیابی رمزهای عبور موجود در کانکشن های ارتباطی و … تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Password Recovery Bundle بازیابی پسوردهای شما با Password Recovery Bundle 2013 v3.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 378 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بوسیله این مجموعه بی نظیر که توسط شرکت Wondershare ارائه شده است، شما می توانید اطلاعات از دست رفته ی خود را از هر نوع و بر روی هر دستگاهی، بازیابی نمایید. این مجموعه مشکل از ۴ نرم افزار جداگانه ی این شرکت با نام های Data Recovery 4.2.0.0, Data Recovery for Android 1.0.0.18, Dr.Fone 2.0.0.12 و Photo Recovery 3.0.3 می باشد. همانطوری که از نام نرم افزارها پیداست، شما می توانید فایل های از دست رفته ی خود از قبیل فیلم ها، موزیک ها، عکس ها، فایل های اجرایی و … را بر روی سیستم های مختلف خود از قبیل اندروید، آیفون، ویندوز و … بازیابی نمایید.

 

Wondershare Recovery Bundle بازیابی هر نوع اطلاعات با Wondershare Recovery Bundle

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 294 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت uFlysoft نام شرکتی معتبر در زمینه بازیابی اطلاعات و تعمیرات سخت افزاری هارد دیسک ها می باشد. حال این شرکت جدیدترین نسخه نرم افزاری خود در زمینه بازیابی تصاویر، ویدیوها و آهنگ ها را با نام uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 عرضه نموده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به طور حرفه ای به بازگشت اطلاعات خود از طریق جستجوی عمیق ترین لایه های هارد دیسک خود بپردازید. با این نرم افزار می توانید داده های از دست رفته بر روی هارد های اینترنال و اکسترنال، مموری کارت ها، دوربین ها، دستگاه های USB دار و هر وسیله ی ذخیره سازی دیگر را بازیابی نمایید.

 

uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 بازیابی اطلاعات خود با uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 213 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

Raise Data Recovery for FAT / NTFS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

 

Raise Data Recovery for FAT NTFS v5.7 بازیابی حرفه ای اطلاعات خود با Raise Data Recovery for FAT / NTFS v5.7

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 242 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 3.5.1.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 315 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و  Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد. 

 

Recuva بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.47.948

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 6,389
  • بازدید سال : 54,565
  • بازدید کلی : 479,481