loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 198 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

 

tango android ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 370 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد . برخی امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

·         امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام های تجاری و ژنریک
·         ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
·         ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
·         ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
·         نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
·         نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
·         ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
·         انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

darunama android مرجع اطلاعات دارویی Darunama   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 274 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

squarehome android لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 284 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر علاقه‌مند به تغییر عکس‌هایتان برای به‌وجود آوردن تغییرات جالب و شاید خنده‌دار هستید، نرم‌افزار Pho.to Lab Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این نرم‌افزار می‌تواند، عکس‌ها را ادیت کنید، آیکن‌های زیبا برای دفترچه تلفن ایجاد کنید، تصاویر متحرک ایجاد کنید، e-card و یا والپیپر برای موبایلتان بسازید. ظاهر برنامه کاربرپسند است و به همین دلیل کار با آن سخت به‌نظر نمی‌رسد. نرم‌افزار دارای چندین قالب و افکت‌های گوناگون است که می‌توانید بر روی عکس‌های خود پیاده‌سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

pho.to lab pro android ویرایش عکس‌ها با کمک Pho.to Lab Pro 2.0.32   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 271 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 140 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera fv 5 android دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV 5 1.5   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 69 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

SwiftKey Keyboard را می توان محبوب ترین App کیبورد برای آندروید دانست که فروش ۱۵۰۰۰۰ نسخه در ۵۲ کشور دنیا نشان از کاربردی بودن این برنامه است . این نرم افزار تمام استاندارد های لازم برای تایپی سریع و بدون خطا در گوشی های لمسی مانند فاصله حروف از هم ، سایز و … را رعایت کرده است . با استفاده از تم ، می توانید رنگ مورد علاقه خود را برروی کیبورد خود نیز داشته باشید و به راحتی آن را شخصی سازی کنید . این کیبورد از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند .

 

SwiftKey Keyboard کیبورد محبوب و حرفه ای SwiftKey Keyboard v4.1.3.149   آندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 106 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوشی‌های موبایل است که دارای بیش از ۵۰۰۰۰ کانال مختلف در زمینه‌های مختلف است. از مزایای این برنامه می‌توان به دسته‌بندی کانال‌های شبکه‌های گوناگون رادیویی بر اساس موضوعات متخلف است. برای مثال دسته‌بندی بر اساس موضوع یعنی موزیک، اخبار، ورزش و… یا دسته‌بندی بر اساس محل قرارگیری شبکه و… که پیدا کردن شبکه‌ی مورد نظر را آسان‌تر می‌نماید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

tunein radio android رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro 7.5   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 66 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار LPin Player Pro یک موزیک‌پلیر کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. از قابلیت‌های عمده‌ی این پلیر می‌توان به پشتیبانی از حالت دسته‌بندی بر اساس فولدر / آلبوم / خواننده / ژانر، ویجت در دو سایز متفاوت، قابلیت مشاهده‌ی متن ترانه‌ها، کنترل‌های آسان با استفاده از حرکت انگشت روی صفحه، قابلیت نمایش اطلاعات آهنگ‌ها به‌صورت Landscape، پشتیبانی از کاور آلبوم با کیفیت بالا و… اشاره نمود. ظاهر این نرم‌افزار زیبا آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده به‌عنوان موزیک پلیر گوشی تبدیل می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

lpin player pro android موزیک پلیر LPin Player Pro 1.0.11   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 108 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار یک ابزار جالب برای نمایش شارژ باقی‌مانده‌ی موبایل شما است. این نرم‌افزار باتری موبایل شما را در همه‌جا حتی در اپلیکیشن‌های تمام‌صفحه نیز نمایش می‌دهد، آن هم به این خاطر که شارژ را به‌عنوان نواری در بالای صفحه و در کنار ساعت و و بقیه‌ی اطلاعات بالای صفحه به‌شما نمایش می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به انیمیشن‌های هنگام شارژ، قابلیت حذف یا نمایش نوار شارژ در اپلیکیشن‌های تمام صفحه، رنگ‌های انتخابی برای نوار شارژ و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

team batterybar android نمایش میزان باتری با TEAM BatteryBar 3.1.2   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 112 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار Advanced Clock Widget Pro یک ویجت کم حجم و کاربردی است که کارش اضافه کردن ویجت ساعت به صفحه‌ی خانه‌ی گوشی اندروید شماست. این ویجت تنظیمات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در مصرف باتری بسیار خوب عمل می‌کند. از جمله قابلیت‌های این ویجت می‌توان به امکان تنظیم فونت و رنگ نوشته‌ها، قالبت‌های متنوع، وضعیت باتری به‌همراه زمان باقی‌مانده تا اتمام شارژ، نمایش نام اپراتور یا شبکه Wi-Fi، ساعت جهانی با امکان اضافه کردن ویجت‌های متنوع برای هر منطقه، وضعیت آب و هوای امروز و فردا، نشان دادن وضعیت آلارم‌های گوشی و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

advanced clock pro android ویجت ساعت حرفه‌ای Advanced Clock Widget Pro 0.761   اندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 74 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 89 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 127 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار AndroZip به‌شما کمک می‌کند تا فایل‌هایتان را به‌ آسانی جا به جا نمایید، یا آن‌ها را پاک کرده و فایل‌های موزیک، عکس و فولدرهایتان را دسته‌بندی کنید. این نرم‌افزار همچنین دارای قابلیت باز کردن فایل‌های ZIP, RAR, TAZ, GZIP, BZIP2 و ۷ZIP می باشد. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت‌های مرتبط با مدیریت فایل‌های فشرده می‌تواند به‌عنوان یک فایل منیجر به‌شما در مدیریت فایل‌ها یا نصب فایل‌های APK نیز کمک شایانی نماید. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

androzip pro android نرم‌افزار مدیریت فایل‌های AndroZip Pro File Manager 4.6.5 – آندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 62 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Droid Scan Pro ابزاری است مفید برای اسکن کردن برگه‌ها و تبدیل آن به فرمت‌هایی مانند PDF برای استفاده‌های بعدی. چگونگی کار این برنامه به‌این صورت می باشد که شما از پرونده‌ی مورد نظرتان با دوربین عکس می‌گیرید و نرم‌افزار عکس را به‌ طوری تغییر خواهد داد تا همانند یک پرونده‌ی اسکن شده به‌نظر برسد، سپس فایل مورد نظر توسط خود نرم‌افزار به یکی از فرمت‌های مورد نظر شما مثل JPG یا PDF تبدیل خواهد شد و می‌توانید آن را با هرکس خواستید به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

droid scan pro android تبدیل موبایل به یک اسکنر همراه با Droid Scan Pro 5.7.5 – آندروید

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 127 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

HD Widgets نسل بعدی از ابزارک های مفید است. ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفیدی مثل ساعت، تاریخ، آب و هوا، مکان نما، لانچ برنامه ها و … را بسیار ساده تر نمایند. همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی  شده است، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها، انگشتان دستتان می باشند! در ادامه مطلب می توانید این ابزارک های با کیفیت را  برای آندروید دانلود کنید.

 

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 6,354
  • بازدید سال : 54,530
  • بازدید کلی : 479,446