loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 287 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

 

Salfeld Child Control محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2014 14.601

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 271 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دنیای کامپیوترها هر روز نا امن تر می شود و اگر برای امنیت خودتان اهمیت ویژه ای قائل هستید باید این نگرانی را داشته باشید که از نرم افزارهای امنیتی به‌روز و قدرتمند و مطمئنی استفاده کنید. شاید در اولین مرحله نام آنتی ویروس ها و فایروال ها به ذهن شما خطور کند که البته صحیح نیز هست. ولی امروزه روش های تکمیلی جدیدی مورد استفاده کاربران حساس قرار میگیرد که آشنایی با آنها شاید برایتان مفید باشد. واژه sandbox یا جعبه شنی یکی از فناوری های جدید محصولات امنیتی به شمار می رود. در برخی از نرم افزارهای امنیتی چنین قابلیتی برای تست نرم افزارهای مشکوک و انجام عملیات های بانکی وجود دارد. ولی در این مطلب دانلودها میخواهیم شما را با نرم افزاری ویژه در این زمینه اشنا کنید. BufferZone با ایجاد فضای مجازی کاملا کنترل شده در همانند حالت sandbox این امکان را به کاربر میدهد تا با اجرای تمامی نرم افزارها نظیر مرورگرها و دانلود منیجر ها و… هر نوع فعالیت خود اعم از آنلاین یا آفلاین را در فضایی ایزوله و غیرقابل نفوذ (ورود و خروج) انجام دهد. بدین ترتیب هیچ اطلاعاتی از داخل فضای مجازی کنترل شده وارد فضای خارجی یا همان فضای عادی کامپیوتر کاربر نمی شود و در نتیجه کامپیوتر کاربر امن و پاک خواهد ماند. فعالیت های اینترنتی در فضای ایزوله نرم افزار رخ میدهد. برای مثال ایمیل ها و فایل های پیوست مشکوک در آن فضا دانلود و بررسی می شود بنابراین خطری فایل های محرمانه و ویندوز شما را در جهت آلوده شده تهدید نمی نماید. میتوانید چت ، وبگردی و دانلودهای خودتان را به این منطقه امن منتقل کنید تا امنیت بیشتری را نیز تجربه نمایید.

 

bufferzone لایه جدید امنیتی با نرم افزار BufferZone Pro 4.05

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 541 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Kaspersky Internet Security 2014 یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد. Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد ونسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند. در نسخه جدید این بسته امنیتی که با نامKaspersky Internet Security 2014 عرضه شده است، ویژگی های جدیدی به نرم افزار اضافه شده که به چندین مورد در ادامه اشاره می شود. به منظور افزایش امنیت نرم افزارهای اجرایی ویندوز شما، حالت "نرم افزارهای مطمئن" اضافه شده است، عملکرد حالت "Safe Money" بهبود پیدا کرده و شما می توانید از یک مرورگر مشخص برای مراجعه به سایت های بانک و مراکز مالی خود استفاده نمایید. عملکرد بخش "Parental Control" بهبود شگرفی پیدا کرده به طوری که گزینه ی تنظیم اجازه های مختلف به ویندوز در جهت اجرای بازی ها و نرم افزارها اضافه شده است. تغییرات بسیار گسترده ای در این نسخه صورت گرفته که می توانید با مراجعه به سایت اصلی این نرم افزار، از آن ها به طور کامل مطلع شوید. به منظور دانلود این نرم افزار بی نظیر و مشاهده ی آموزش نصب آن، می توانید به ادامه ی این مطلب در وبسایت دانلودها مراجعه نمایید.

 

KIS 2014 cover تضمین امنیت شما با Kaspersky Internet Security 2014 14.0.0.4651 Final

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 265 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2014 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

KAV 2014 cover آنتی ویروس بی نظیر کسپراسکای 2014 با نام Kaspersky Anti Virus 2014 14.0.0.4651 Final

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 209 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

 

SUPERAntiSpyware حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.6.1018

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 285 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

a

vast! Internet Security نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ، کلاهبرداری های ایمیل، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و متوقف و… جلوگیری کنید. یک راه حل جامع که شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی به همراه فایروال قدرتمند می باشد. بخش های اصلی نرم افزار شامل antivirus, anti-spyware, antispam, و firewallمی باشد که برای برقراری امنیت کامل بسیار حائز اهمیت هستند. قابلیتی به نام avast! SafeZone نیز برای خرید های اینترنت و بانکداری الکترونیک تعبیه شده اند که به کاربر کمک میکند با ایجاد ناحیه امنیت به انجام امور بانکداری و خرید اینترنتی بپردازد. بخش فایروال و آنتی اسپم نیز با ایجاد لایه های امنیت از رسوخ هکرها و دسترسی های غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورند. قابلیت Sandbox نیز برای اجرا نرم افزارها و فایل های مشکوک به صورت امن و تست امنیتی انها می باشد. Hybrid cloud technology نیز برای بررسی زنده سیستم و جلوگیری از اجرای هر نوع ویروس می باشد که به این ترتیب امکان اجرای فایل های مخرب بسیار کاهش می یابد.

 

avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 219 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

AVG Internet Security 2013 Build 3272a6212

 

AVG Internet Security 2013 امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013 Build 3272

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 287 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 spyemergency حذف و مقابله با جاسوس افزارها Spy Emergency 12.0.195.0

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 227 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 173 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

شرکت مکافی نام آشنایی است که متاسفانه به دلایل تحریم نرم افزارهای تجاری قدرتمند این شرکت در ایران قابل استفاده نیستند. ولی یکی از چند نرم افزار این شرکت شامل تحریم ها نیست و آن McAfee Stinger نرم افزاری ویژه برای شناسایی ویروس های ویژه می باشد. اگر کامپیوتر شما دچار انواع ویروس ها شده است و نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاکسازی آنها را ندارند ، شاید McAfee Stinger بتواند مشکلتان را حل کند. این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس همیشگی نیست ولی میتواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید و به پاکسازی سیستم از انواع ویروس ها ، مخصوصا ویروس های ویژه و جدید که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمیگردند ، کمک کند. همچنین اگر سیستم شما آنقدر ویروسی شده است که اجازه نصب آنتی ویروس ها را نمیدهد ، این نرم افزار به دلیل نوعی پرتابل بودن ، توانایی اجرا و شناسایی احتمالی ویروس ها را دارد. این نرم افزار بسته به تعداد فایل ها زمان زیادی را برای شناسایی ویروس ها صرف میکند و همچنین هنگام اجرا از منابع سیستم به شدت استفاده مینماید. از این نرم افزار تنها انتظار حذف و یافتن ویروس ها را در زمان جستجو داشته باشید و این نرم افزار را هیچوقت جایگزین آنتی ویروس اصلی خود ننماید.

 

McAfee AVERT Stinger پاکسازی ویروس در مواقع اضطراری McAfee AVERT Stinger 11.0.0.275

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 193 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم.

 

bitdenfender internet security امنیت در دنیای آفلاین و آنلاین Bitdefender Internet Security 2013.16.29.0.1830

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 203 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند. همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

 

bitdenfender antivirus plus آنتی ویروس قدرتمند Bitdefender Antivirus Plus 2013.16.29.0.1830

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 273 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 Bitdefender Total Security محصول شرکتی قدرتمند و معروف که سال هاست یکی از برترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا محسوب می شود و همچنین چندین سال متوالی نیز توانسته رتبه ۱ بهترین آنتی ویروس را از نظر بسیاری از کارشناسان و مجلات فناوری نظیر پی سی مگ کسب کند. بسته Total Security در کنار چندین محصول دیگر این شرکت به عنوان کامل ترین نرم افزار امنیتی ارائه می شود که تمامی امکانات لازم جهت حفاظت در بالاترین سطح ممکن را به ارمغان می آورد. توضیحات کامل همه امکانات نرم افزار را در ادامه مطلب برای کاربران آماده نموده ایم.

 

bitdenfender totoal کامل ترین نرم افزار امنیتی Bitdefender Total Security 2013.6.29.0.1830

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 6,305
  • بازدید سال : 54,481
  • بازدید کلی : 479,397