loading...
مُد دانلود برترین زیر مجموع دانلود ها
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 768 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. Hard Drive Inspector با استفاده از امکان S.M.A.R.T در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما خواهد گفت که خوب کار می کند یا خیر و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعاتتان از بین نرود. از ویژگی های خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. همچنین این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.

 

Hard Drive Inspector 4.28 Build 215 نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسک Hard Drive Inspector 4.28 Build 215

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 281 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

driverfinder یافتن درایورهای سخت افزاری Driver Finder 3.2.0.0

 

 

 

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 211 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

HWiNFO32 نرم افزاری رایگان است که میتواند با اسکن نمودن سیستم و یافتن تمامی اطلاعات ممکن و موجود در مورد سخت افزار کامپیوتر به شما کمک نماید. نرم افزاری حرفه ای شناسایی و تشخیصی است که ضمن ارائه اطلاعات دقیق از سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ که مسلماً از نیازهای کاربران است کمک شایانی به یافتن آپدیت های جدید برای سخت افزارها می نماید. قسمتی که مربوط به بخش بروزرسانی می باشد باتوجه به نیاز سخت افزارها به مسئله آپدیت بودن گنجانده شده است. همانطور که میدانید بروز بودن درایورهای سخت افزارها باعث بهبود عملکرد سیستم خواهد شد. HWiNFO32 قادر به نمایش اطلاعات کاملی در مورد قسمت های مختلف کامپیوتر مانند CPU ، رم هارد دیسک ، مانیتور ، مادربورد ، درایور ها و … است. همچنین نمایش اطلاعاتی نظیر حرارت، ولتاژ مصرفی، سرعت چرخش فن و برق مصرفی نیز به افزایش اطلاعات کاربر از سخت افزار سیستمش یاری میدهد. ارائه گزارش به صورت گرافیکی و همچنین CSV, XML, HTML, MHTML باعث می شود در زمینه طبقه بندی گزارشات مشکلی به وجود نیاید.

 

HWiNFO32 شناسایی کامل سخت افزارها HWiNFO32 4.22.1970

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 303 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

SkyDrive سرویس ابری رایگان شرکت مایکروسافت برای نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات کاربران می باشد. با عضویت در این سرویس رایگان میتوانید همانند سرویس هایی نظیر دراپ باکس از سرورهای ابری شرکت مایکروسافت برای نگهداری و به اشتراک گذاری و ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده نمایید. شرکت مایکروسافت در همین راستا نرم افزاری به نام Microsoft SkyDrive را ارائه کرده است که کاربران با نصب آن میتوانند به راحتی هرچه تمام تر اطلاعات درون اسکای درایو را کنترل نمایند. به این ترتیب اکانت شما مانند یک پوشه در میزکارتان نمایش داده خواهد شد و به راحتی هرچه تمام تر میتوانید به آن فایل منتقل کنید و نسبت به ویرایش و جابجایی و مدیریت آنها اقدام نماید. البته مسلماً برای این کار نیاز به اتصال مناسب اینترنت خواهید داشت. همانطور که گفتیم با نصب این نرم افزار اطلاعات درون اکانت به صورت یک فولدر برایتان به نمایش در خواهد آمد. برای مثال عکس های درون اسکای درایو به صورت بندانگشتی نمایش داده می شوند و… باتوجه به اینکه نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است،هیچ مشکل امنیتی وجود نخواهد داشت و با ارائه اپدیت های امنیتی برای ویندوز نقض های امنیتی احتمالی آن نیز برطرف خواهد شد.

 

skydrive مدیریت ساده اسکای درایور Microsoft SkyDrive 2013.17.0.2015.0811

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 226 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

EaseUS Partition Master Pro نرم افزاری عالی و معروف برای مدیریت پارتیشن ها و هارد دیسک می باشد. در این نرم افزار ضمن مدیریت داده های درون هارد دیسک میتوانید به راحتی نسبت به تغییرات در پارتیشن بندی هارد دیسک در محیط ویندوز و بدون از دست رفتن اطلاعات و نیاز به جابجای اطلاعات اقدام کنید. با این نرم افزار میتوانید حجم پارتیشنی را افزایش یا کاهش دهید و به دیگر اضافه کنید. همچنین میتوانید یک پارتیشن را با دیگر پارتیشن مخلوط نمایید و تمامی این فرایندها در محیطی امن و بدون ایجاد اخلال در عملکرد داده ها انجام خواهند شد. تبدیل FAT32 به NTFS بدون نیاز به فرمت نمودن و بازیابی فایل و پارتیشن های حذف شده و همچنین قابلیت یکپارچه سازی هارد دیسک از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار تمامی فرایندها را به صورت Wizard یا جادویی که در واقع شاخصه اصلی نرم افزارهای مدرن برای کاربرد آسان توسط کاربران است ، انجام خواهد داد. این نرم افزار هارد دیسک های ۲ و ۴ ترابایتی نیز پشتیبانی میکند ضمن اینکه در نسخه ۹ به بعد از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی کرده است. 

 

EaseUS Partition Master Professional مدیریت قدرتمند پارتیشن ها EaseUS Partition Master Pro v9.1.1

 

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 251 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document  را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد. 

 

pc auto shutdown خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 265 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

PerformanceTest نرم افزار ساده جهت تست و بررسی و بنچمارک سیستم ها و کامپیوتر می باشد.بنچمارک در واقع ارزیابی قدرت و سرعت سخت افزارها در شرایط مختلف به صورت مجازی می باشد ، برای مثال تست سخت افزارها در حالت بازی و یا پرفشار. PerformanceTest چنین عملی را انجام میدهد و میتواند با انجام تست برروی سخت افزارها و سیستم و ضبط و ذخیره داده های ایجاد شده نسبت به مقایسه و بررسی سخت افزارها اقدام کند. بررسی CPU در حالت داده های ریاضی ، سیستم عامل و… و بررسی سه بعدی و دو بعدی کارت های گرافیکی ، بررسی دیسک خوان ها و بررسی و تست حافظه RAM و بررسی سرعت و توانایی هارد دیسک از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. بعد از انجام تست نرم افزار میتواند به ارائه داده ها به صورت نمودارهای گرافیکی و متن اقدام کند و امکان پرینت آنها نیز فراهم است. قابلیت کپی نمود داده های ایجاد شده در نرم افزار ثانویه نظیر نرم افزار WORD و یا تبدیل آنها به صفحات HTML و فایل GIF و BMP نیز امکان پذیر می باشد.

 

PerformanceTest تست و بنچمارک سخت افزارها PerformanceTest 8.0 Build 1008

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 305 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

SSDlife Pro نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد  ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.

 

SSDlife Pro مراقبت از هارد دیسک های ssd با نرم افزار SSDlife Pro 2.3.52

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 324 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
UltraDefrag نرم افزاری قدرتمند جهت انجام عملیات معروف Defargment می باشد. همانگونه که تمام شما کاربران حرفه ای مطلع هستید , پس از انجام هر گونه عملیاتی در هارد دیسک سکتور به سکتور هارد درگیر عملیات خواهد شد و زمانی که میزان قابل توجهی فایل توسط شما در هارد دیسک جابجا شود ما بین سکتور های آزاد و اشغال شده فضاهایی خالی ایجاد می شود که علاوه بر ایجاد بدسکتور پس از مدت زمان کوتاه که باعث کوتاه شدن عمر هارد میشوند در بدو به وجود امدنشان باعث کند شدن سرعت خواندن و نوشتن هارد می شوند که در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات در هارد دیسک به طور باورنکردنی کاهش پیدا می کند و اما شما توسط این نرم افزار به راحتی و تنها با یک کلیک می توانید هارد دیسک خودتان را در ابتدا انالیز نموده سپس عملیات Defrag را انجام دهید که البته دوباره باید خاطر نشان شود که این مراحل اتوماتیک می باشند و پس از انجام مراحل شما افزایش سرعت چشمگیری در عملیات های انتقال و بارگذاری سیستم عامل مشاهده خواهید نمود.
 
Ultra مرتب سازی سکتور های هارد دیسک توسط نرم افزار UltraDefrag 6.0.0
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 233 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

DriverPack Solution 13 R320 Final نصب و آپدیت خودکار سخت افزارها DriverPack Solution 13 R320 Final

سید ابراهیم لطیفی بازدید : 306 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

GetFoldersize نرم افزاری رایگان در عین حال بسیار کارآمد و کامل است که وظیفه آن نمایش حجم و تعداد فایل های درون یک پارتیشن هارد دیسک می باشد. به این ترتیب کاربران میتوانند بدون صرف وقت بسیار و مشاهده حجم هر پوشه و فولدر و همچنین زیرمجموعه ها و فولدرها و فایل های داخلی آنها به سادگی چند کلیک حجم تعداد فایل های درون یک مسیر مشخص را به طور کامل بدون هیچ محدودیتی مشاهده کنند. این نرم افزار حجم فایل ها از بایت تا گیگابایت به سادگی و بدون مشکل نمایش میدهد. همچنین همانطور که گفته شده تعداد فایل های داخل مسیر مشخص را نیز نمایش خواهد داد. قابلیت پرینت نمودن نمودار و نتیجه به دست آمده از اسکن نیز وجود دارد و همچنین نرم افزار میتواند نتیجه داده را یک فایل متنی نیز منتشر نماید. الگوریتم ارزیابی و اسکن این نرم افزار بسیار سریع است و بدون فوت وقت نتایج را به کاربر نمایش خواهد داد. بنابراین با استفاده از این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند میزان حجم اشغال شده توسط هر فولدر داخل هارد دیسک را ارزیابی کند و فضای اشغال شده اطلاعاتش را ارزیابی کند. همچنین این نرم افزار برای یافتن فایل های اضافه و مشابه بسیار کارامد خواهد بود. این نرم افزار قابلیت جستجو پیشرفته درون اطلاعات داخل هارد دیسک را نیز دارا می باشد.

 
getfoldersize نمایش کلی حجم پوشه ها GetFoldersize 2.5.24
سید ابراهیم لطیفی بازدید : 225 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Paragon Hard Disk Manager Professional نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شرکت Paragon Software است، تمام ابزارهای لازم که شما برای مدیریت و پشتیبانی هاردتان نیاز دارید در این نرم افزار پشرفته قرار دارد. این نرم افزار به شما امکان پارتیشن بندی پیشرفته بدون از دست دادن داده، بازیابی منظم سیستم و داده، رفع هرگونه مشکل بوت سیستم، مدیریت و تعویض بین چند سیستم عامل، قرار دادن درایو جدید در سرویس، تنظیم محیط بوت دوتائی مطمئن، اجرای بی عیب سیستم عامل چند گانه در کامپیوتر های مشابه، کپی هارد قدیمی و ایجاد هارد جدید و پشتیبان گیری منظم و مدیریت اتوماتیک آنها را می دهد. این پکیج انعطاف پذیر بوده و محدوده وسیعی از نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کند.

 

Paragon Hard Disk Manager 12 Professional مدیریت حرفه ای هارد با Paragon Hard Disk Manager 12 Professional 10.1.19.16240

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گالری تصاویر

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 6,337
  • بازدید سال : 54,513
  • بازدید کلی : 479,429